אם תרצו אוסיף לזה עוד פרק שיספר איך דראקו קיבל את זה :)

המשימה של דראקו מאלפוי – פיקצר

12/12/2013 1167 צפיות תגובה אחת
אם תרצו אוסיף לזה עוד פרק שיספר איך דראקו קיבל את זה :)

כיצד קיבלו הוריו של דראקו את הבשורה שבנם ייאלץ להצטרף לשורותו של הלורד וולדמורט, ולהרוג את דמבלדור? פיקצר זה עונה על השאלה!

"אדוני" מלמל לוציוס מאלפוי.
"לוציוס" אמר קולו הקר של וולדמורט.
"אדון האופל, מלכי, אני באמת לא התכוונתי שכך זה ייצא…" החל לוציוס לגמגם.
"זה בסדר" אמר וולדמורט בסלחנות מעושה. "בסוף זה יסתדר"
"תודה לך, אדון האופל הכביר, בא-"
"אין צורך להתחנף, מאלפוי. אני סולח לך הפעם" קטע וולדמורט את החנפנות של לוציוס.
"ת- תודה" מלמל לוציוס.
"אבל בנך יצטרך לשלם"
"מ- מה?" שאל לוציוס תמוהה.
"בנך ייאלץ להצטרף לשורותי, ולהרוג את דמבלדור" אמר וולדמורט.
"או" אמר לוציוס.
וולדמורט נעלם. לוציוס ישב בתאו באזקבן מלא חששות.
נרקיסה לא תגיב היטב.

"מה?!" צרחה נקסיה מאלפוי.
"בנך ייאלץ להצטרף לשורותי, ולהרוג את דמבלדור" אמר וולדמורט, בפעם העשירית אולי, מתחיל להתעצבן.
"לא, מלכי, אדוני, בבקשה! הוא רק נער בן 16, כל החיים עוד לפניו! הו, בבקשה ממך!" התחננה נרקיסה.
"חנפנות ותחינה לא יעזרו לך נרקיסה" אמר וולדמורט.
"זה צריך להיות כבוד לדראקו!" קראה בלטריקס, אחותה של נרקיסה, דודתה של דראקו.
"לא, לא" אמרה נרקיסה, מתחילה לבכות.
"בלטריקס. אני משאיר אותך איתה. טפלי בה את. אין מכבודי לדבר ברגשות" אמר וולדמורט, ונעלם בעננת עשן.


תגובות (1)

איזה יפה! אני חושבת שמאוד נכון שעשית כאילו ללוציוס לא אכפת, כי ידוע כי כך היה, ונרקיסה נלחצה ונהפכה בכיינית, לא כיאה לאוכלת מוות- אחות של בלטריקס לסטריינג' המשרתת הכי קיצונית של וולדמורט, שאולי הייתה מאוהבת בו בצעירותו לפני שחודש. יפה שהראת שלוציוס צפה כי נרקיסה לא תתלהב, ואף ציינת את התלהבותה של בלטריקס.

אני דורשת את פיקצר ההמשך!

12/12/2013 09:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך