מחשבון קסיו
הסיפור הבא בדיוני לחלוטין ונכתב כביקורת חברתית כלפי מספר גורמים, כל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.

המתמודד הבא הוא ד', בן 23, חולה סרטן כבר שנה, מחיפה, ישראל.

מחשבון קסיו 24/09/2016 1115 צפיות 2 תגובות
הסיפור הבא בדיוני לחלוטין ונכתב כביקורת חברתית כלפי מספר גורמים, כל קשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.

המתמודד הבא הוא ד', בן 23, חולה סרטן כבר שנה, מחיפה, ישראל.

"ספר לנו על עצמך בבקשה, למה דווקא אתה?" אמר דוקטור לודוויג באנגלית אך במבטא גרמני כבד, או במילים אחרות: יש לי 3 דקות לגרום להם, חבורת הרופאים השווייצריים שונאי ישראל, לחבב אותי ולשכנע מדוע דווקא אני, ד' מחיפה, ישראל, צריך להיבחר מכל עשרות המתמודדים שהגיעו היום בצורה הכי רהוטה, מרגשת ונוגעת ללב כך שלא תהיה להם ברירה אלא להעביר אותי לשלב הבא. בעולם הרחב שלנו עם כל המודרניות, ההומניות והבולשיט על הגלובליזציה אין הרבה מקומות קרובים שעושים המתת חסד, תאמינו לי, חפרתי שעות ברשת, בכל ערב אחרי שחזרתי מהעבודה הייתי גולש בטלפון ומחפש- 'המתת חסד', לפעמים גם במהלך העבודה הייתי מחפש, בהפסקות או כשהבוס לא היה מסתכל, זה היה אחד הדברים הבודדים שהייתי טוב בו, ותאמינו או לא הייתי מומחה של ממש, אהבתי לחשוב שאם היה קיים מקצוע בבית הספר 'חיפוש מידע באינטרנט על המתות חסד' הייתי בהקבצה של המצטיינים, והמורה הייתה גאה בי, והממוצע שלי היה עולה, וההורים היו מאושרים, ולא הייתי נואש לכסף, ולא הייתי מתדרדר לעבוד בתור עוזר בחדר רנטגן וכל הבלגן הזה של הסרטן היה נחסך ממני.
"כואב לי בכל הגוף, בעיקר שאני מדבר אבל גם בכל רגע נתון כואב, והסבל לא פוסק" השבתי, "אני מרגיש שהראש שלי שוקל קילו יותר מאז שהחלה המחלה, וכל צעד שאני עושה כואב כמו זרמים של חשמל שעוברים בתוך עמוד השדרה".
כך מצאתי את עצמי טס עד שווייץ הקרה, משלם מאתיים דולר שכר טרחה ועומד מול כמה דוקטורים פלוצים במטרה לשכנע אותם מדוע עלי לשלם להם עוד ארבעת-אלפים דולר בכדי למות בדרך הומנית; בהמתת חסד.

ואם אחרי כל זה הם לא יעבירו אותי אני אסנן קללה, משהו בסגנון "השווייצריים האנטישמיים המזדיינים האלה" או "משתפי פעולה עם הנאצים המסריחים" מה חסר קללות? מקסימום אסתכל בטוקבקים של כתבה על האירוויזיון ב ynet.


תגובות (2)

וואי… גדול!
ממש טוב!
גרמת לי לחייך!
אהבתי את הביקורת :)

25/09/2016 01:15
סיפורים נוספים שיעניינו אותך