Optimistic
זה לא הסיפור הכי טוב שכתבתי אבל למרות זה אני מתגאה בו.

הסיפור עם הפסיכולוג

Optimistic 17/12/2012 682 צפיות 5 תגובות
זה לא הסיפור הכי טוב שכתבתי אבל למרות זה אני מתגאה בו.

בכל ימי כפסיכולוג, לא ראיתי דבר כזה. חרדות, דאגות, תסכול, דיכאון, אבל עדיין, היא כל כך יפה.
היא עדינה כזו. די שקטה. אבל בפגישות השבועיות, רועשת, צוחקת, לפעמים עוצרת לחמש דקות, כדי לנשום קצת בין הברות ואולי להפסיק את ההתקף שלה. אי אפשר לדעת, זה נראה אותו דבר.

אשתי כבר מזמן לא שואלת על המטופלים שלי. איבדה עניין. פעם, היא הייתה שופטת אותי ומטיפה לי מוסר על כל דבר שעשיתי או חשבתי. מצד אחד, שנאתי את זה. לא ממש רציתי לדעת מה היא חושבת על כל דבר ומצד שני, אהבתי לדעת שאכפת לה ממני.

כרגע, הדאגה היחידה שלה זה שאני לא אבגוד בה עם איזו מישהי מהעבודה. ואני, כמו מטומטם חושב על מישהי אחרת בזמן שאשתי, נמצאת בחדר השני, יפה כמעט כמו ביום שפגשתי אותה. בכל זאת, הזמן עובר.

יום אחד היא נעלמה. המטופלת שהכי אהבתי, דווקא היא. חלק אומרים שהיא התאבדה, חלק אומרים שחטפו אותה. הנתון היחיד שיש זה שהיא נעלמה. עשו על זה ספיישל שלם בערוץ 22. אחרי חודשיים בערך, העניין כבר יצא מהתקשורת והכל נרגע.
וזהו. החלטתי שאני חייב לספר לאשתי על מה שהרגשתי כלפי המטופלת המועדפת עליי, שעכשיו כבר נעלמה. אשתי ממש לא שמחה. היא עשתה שם סצנה שלמה הכוללת העפת חפצים שווי ערך, צעקות ולבסוף: היא ביקשה להיפרד.
נפרדנו. עכשיו, אני חי בדירת חדר וחצי ברמת גן, מטר מהקליניקה שלי, שכבר לא בשימוש לאחר שהדליפו לתקשורת שהמטופלת שלי נעלמה. אז אני מובטל, דיכאוני ובעל התקפי חרדה.
מה שמוזר זה שכל יום, עוברת לי בראש המחשבה:
"מה אשתי הייתה חושבת בנוגע לזה?"
ורק עכשיו אני מבין שחזרתי לאהוב אותה


תגובות (5)

היי לכותב:
כל הכבוד. מאוד נהניתי מהסיפור, קצר אבל בעל משמעות: תיאורים יפים (למרות שלפי דעתי, ולפי המלצתי, הייתי מוסיפה מעט יותר תארים, מעט יותר רגעים. אתה מדלג מהר מדיי לאורך הסיפור. קח נשימה עמוקה, ותצלול קצת!) וכמובן שפה נהדרת וקרועה בין פרוזה למליצות.
אשמח לקרוא עוד מפרי יצירותיך! תמשיך לכתוב!

17/12/2012 14:27

זה מעולה ממש!!! ולמי שכתבה לפני הסיפור הוא סיפור קצר ואינו צריך תיאורים הם נוצרים בדמיון

19/12/2012 06:46

מממממממממממ היי אני ממש אהבתי את הסיפורים שלך וכמו תמיד מחכה לקרוא עוד

19/12/2012 09:21

לי תמיד יש תובנות לאחר מעשה… כמו בסיפור.

19/12/2012 09:26

אוו זה עצוב :(((
אתה כותב יפה!

22/12/2012 05:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך