העיניים החומות של רון

brown eyes 18/12/2014 940 צפיות 4 תגובות

רון הוא הידיד הכי טוב שלי.
יש לו עיניים חומות וגדולות ושיער שחור נעים למגע.
אני אוהבת להביט עמוק אל תוך עיניו של רון, סתם להסתכל – אין מעצורים לסקרנות. והוא מביט עליי במבט שואל, כשעיניו מביעות מבט משועשע.

אני מספרת לרון הכל. אני אוהבת ללטף את שיערו ולספר לו איך עבר עליי היום. הוא תמיד מקשיב בשקט – לא עונה ולא מוסיף – הוא פשוט מביט עליי בעיניו החומות והגדולות.

אני ורון אוהבים לצחוק. אנחנו אוהבים להשמיע קולות מוזרים ליד אנשים ברחוב ולהתערב על שטויות. אני תמיד מנצחת בהתערבויות ורון חייב לי גלידה על חשבונו. אנחנו אוכלים גלידה ואני מלטפת את שיערו ומביטה עמוק אל תוך עיניו החומות והגדולות.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

רון ואני כבר לא מדברים. הוא השתנה. עיניו החומות והגדולות נהפכו לאדומות ונפולות, יש לו חברה, נעמה, אז הוא לא רוצה להיות איתי כי נעמה מקנאה.
אני ורון כבר לא צוחקים. הוא אומר שזה ילדותי ושאנחנו צריכים להתבגר. במקום גלידה, הוא מציע לי סיגריה ואני מסרבת לו בשפתיים קפוצות.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

רון היה הידיד הכי טוב שלי. הייתי מביטה אל תוך עיניו החומות והגדולות ומלטפת את שיערו. היינו צוחקים על החיים והייתי מספרת לו הכל.
אבל רון כבר לא איתי, רון נח.

כמו שהוא תמיד רצה.


תגובות (4)

ההתחלה סיקרנה… סיפור יפה, אבל לא הבנתי כל כך את הסוף (השורה האחרונה).. אז קצת לא הבנתי מה הסיפור אומר.
כתיבה יפה מאוד, אני אהבתי ^^

18/12/2014 00:49

אוף…הכתיבה טובה.
לא היו אזכורים לעובדה שרון רצה לנוח במהלך הקטע, לכן זה לא נראה סביר.
סיפור יפה…למרות שהמבנה היה לי קשה, ולדעתי אפשרי לכתוב את זה בצורה הרבה יותר טובה ללא קווי מעבר.

18/12/2014 08:50

מסכימה עם אנדריאנה אבל זה באמת סיפור שאהבתי לקרוא. הזכיר לי דברים ועשוי טוב בסופו של דבר כי זה מעביר בי דברים בצורה חדה וטובה

15/01/2015 06:31

שוב, את יודעת מה אני חושבת על הכתיבה שלך.
הפעם כמה הארות:
*"עיניו מביעות מבט משועשע"- המשפט הזה לא תקין. או שעיניו מביטות בשעשות או שעיניו מביעות רגשות שעשוע. אי אפשר להביע מבט….
*כמו שכבר אמרו מעלי, אני חושבת שאם היה אזכורים לכך שהוא רצה לנוח עוד לפני זה היה מאוד מוסיף.
בכלאופן, קטע מדהים.

27/01/2015 11:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך