Night
הסיפור מראה את היופי שמאחורי הסליחה מצטער שזה כל כך קצר, לא היה לי הרבה דברים בראש ותודה לכל מי שהקדיש זמן לקרוא את זה :)

הפרח שמאחורי הסליחה

Night 30/11/2015 751 צפיות 8 תגובות
הסיפור מראה את היופי שמאחורי הסליחה מצטער שזה כל כך קצר, לא היה לי הרבה דברים בראש ותודה לכל מי שהקדיש זמן לקרוא את זה :)

היה זה יום אפור וחשוך, כשהרמתי את הראש למעלה
כדי להבין למה היום הזה שונה מהשאר
וראיתי טיפות גשם זוהרות שנפלו עליי אחת אחר השנייה
אחרי זמן מה הבנתי שזה לא הולך להיפסק
אז לקחתי צעד אחורה ונפלתי לתוך ים של רגשות אשמה
לכן הבנתי את מה ששאלתי
הבנתי את האשמה החונקת שהרגשתי
ואת הדמעות של מי ששמעתי
והחלטתי לקחת את כל הכאב והאשמה
ולהפוך אותה לפרח אחד יפה ולבן, ושיהיה הפרח הכי יפה מעל פני העולם
כתוצאה ממילה אחת פשוטה
סליחה.


תגובות (8)

מקסים. הבטחתי לך ביקורת אז אנא ממך אל תעלב.
קודם כל, הדבר שהכי הפריע לי זה חוסר פיסוק. ברוב שיריי וסיפוריי הפיסוק זורם לי בעצמו ואני אפילו לא שמה לב שאני מפסקת. אני מנסה לחשוב על טיפים שאולי יעזרו לך אבל כלום לא עולה לי לראש. אולי עם הניסיון וקריאת ספרים זה בא לבד.
דבר שני, תיאורים… במשך כל הקטע היה ממש חסר לי בעין כמה שמות תואר שיבנו לי תמונה בראש. כמובן, שכל היופי בסיפור שלך הוא בעצם העובדה שהוא קצר ומצליח להעביר המון רגש, אבל בכל זאת לפעם הבאה תשתדל להשתמש במילים קצת יותר ברורות וגבוהות (?) אני לא בטוחה שהצלחתי להבהיר לך את קו המחשבה שלי אבל לא נורא.
בסך הכל הרעיון מקורי ומדהים, הפרטים התכנים של הפיסוק לא באמת מפריעים אבל כשאתה לומד לשחק בזה אז תוכל לבנות מצבים דרמטיים (או כל דבר אחר ) בעזרת הפיסוק. העיקר שתמשיך לכתוב כי יהיה ממש חבל להפסיד כותב כמוך!
לא"ש

30/11/2015 22:40

ודרך אגב, אני ישמח לשמוע את החוויה שעברת בשביל להגיע לכתיבה של הסיפור הזה. אלא אם כן, זה רק הדמיון הפרוע שלך ועל כך אני מורידה בפנייך את הכובע.

30/11/2015 22:43

    זה הדמיון הפרוע שלי :)

    30/11/2015 23:09

אני אוהבת את השפה שבה השתמשת, אך אל הרעיון של הקטע לא יכולתי להתחבר. עם זאת, קראתי את הקטע בתשומת לב רבה, ואהבתי אותו, בדיוק כמו שאני אוהבת את tokyo ghoul. אמשיך לעקוב אחרי יצירותיך.

30/11/2015 22:43

תודה רבה על המחמאות, ורק שתדעו אני חדש בקטע אז יש לי עוד הרבה מה ללמוד
אשמח לקבל עוד עצות בהמשך אם אפשר

30/11/2015 23:07
AS AS

הסיפור יפה מאוד! כמה הערות:
# ראיתי שהיו חסרים סימני פיסוק לאורך הקטע. אני לא יודע אם זה בכוונה או לא אבל תזכור שבסיפורים חשוב סימני פיסוק אלא אם כן אתה רוצה שהקורא יקרא את הסיפור ברצף (שזה אמצעי אמנותי שיותר מתאים לשירה)
# הערת דעה: היו שורות שאהבתי מאוד בקטע ושורות שפחות. אני אסביר, רוב השורות יצרו עמימוץ בקטע שמאוד אהבתי ואפילו הרשימו אותי מאוד אבל היו שורות שבהם חשפת לקורא את מה שהיה עליו להבין לבד. אבל יכול להיות שזה רק אני.
מבחינה כללית עשית עבודה טובה מאוד!

01/12/2015 18:21
AS AS

שמתי לב עכשיו להודעה של לא"ש אז כמו שהבנת עם ההערה על סימני הפיסוק שהעיר אני מסכים רבל לגבי התיאורים אני לא כל כך מסכים אני חושב שדווקא באצמעות התיאורים שחשפת בסיפור העברת את הרעיון שרצית. היית מאוד מדויק בכמות בתיאורים לפחות לטעמי

01/12/2015 18:24

הבנתי, בפעם הבאה השתדל לפסק יותר
בכל מקרה תודה על זה שתרמתה מזמנך לקרוא את זה :)

01/12/2015 18:59
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך