השולחן העגול

Angeli odet 21/01/2016 718 צפיות אין תגובות

והם יושבים סביב השולחן , בכיסאותיהם הנוחים . שולפים את החרב ומחניסיל לדן שבאחרית מושב הכיסא .
והם מתיישבים בעלי השריון הנוצץ , בעלי איתורי הכבוד המוזהבים . מתיישבים ביחד בו בזמן .
מגניהם הכבדים נחים לפניהם על השולחן , והחלונות העגולים אשר שוכנים בגג הצריח , בגג המגדל מקרינים את אורם החמים והמלטף של השמש על המגנים . והמגנים נוצצים באור סתרים .
אור שרואים רק הטובים בלבבם .
והם התיישבו , למען מטרה אחת , חשובה מאין כמוה .
להגן על החלשים , סביב השולחן הם יושבים , מתכננים קרבות ומסלולים .
אח אין אלה כיבושי שלל , או הגדלת שטח ממלכתם .
זו מלחמה , רק בגלל שחדשות הגיעו לאוזניהם , שמישהו זקוק לעזרתם .
שמישהו צריך את אזרת האבירים , כי אי הצדק חוגג אז באותם ימים של תקופת ימי אבניים .
לא הייה מי שיגן על החלשים … ולכן הם שם . בראשם עומד מנהיג חזק שהתחיל מכלום ובנה את הממלחה האדירה ביותר על פני האדמה . נושקת לים .
עגולה היא החומה סביב המבנים .
עגול הוא השולחן סביבו יושבים האבירים , כדי להראות שאין ראש שולחן והחשוב יושב שם .
סביב השולחן העגול כולם שווים , אין יותר ואין פחות , אין אשיר ואין עני , כולם שווים , זהים , אחים .
לשבועת קמלות כולם סוגדים .

קטע זה קרה בימי הבנים , בתקופה החשוכה והקשה כמעת ביותר שנערכה לאורך ההיסטוריה .
ובכול זאת כמה קמלות .
אבירי השולחן העגול .
אנשים שאכפת להם מהאנשים החלשים מהם …

אז הינה השאלה שלי …
אם בימי הבנים השחורים עשו את זה … אז למה עכשיו לא ?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך