אני לא ממש יודעת , אם זה סיפור קצר , או סוג של שיר , או סתם קטע.. אז שיהיה.. :)

השעה שלי

29/11/2012 641 צפיות 2 תגובות
אני לא ממש יודעת , אם זה סיפור קצר , או סוג של שיר , או סתם קטע.. אז שיהיה.. :)

יש משהו בשעה 5 בבוקר. אני יכולה לתאר ולתאר אבל זה אף פעם לא יהיה מדויק. השקט הזה. שקט שנשבר מדי פעם מקרקור של תרנגול , קריאה של עורב וציוץ ציפורים או שאולי זה סתם נדמה לי. רוח עדינה שמלטפת כמו מגע יד של אם , קרירה וחלקה עוברת על הלחי שלי.
יש משהו בשעה 5 בבוקר. אם זה דמעות שהתייבשו ממזמן , או חיוך שקופץ בין חלום לחלום. ההתלבטות של האור מתי לפרוץ את החשיכה , כאילו הוא רוצה אבל לא בטוח. האור הזה מזכיר לי קצת תקווה.
יש משהו בשעה 5 בבוקר. אני יודעת שיש! ניחוחות של כפר ושל עיר מתערבבים באוויר , ולרגע אתה לא בטוח איפה אתה נמצא. מידי פעם אני פוקחת את עיני כדי להבדיל בין חלום למציאות. זה שטח אפור , תמיד בין לבין- בין קריר וחמים , בין חשוך למואר , בין שקט לרועש בין שקר לאמת.
יש סיבה ששעה 5 בבוקר קיימת. אני לא יודעת מה היא אבל היא שם. שעה 5 בבוקר היא השעה שלי. השעה של המתלבטים , של המתחבטים בינם לבין עצמם. 4 מחזיק בכוח בלילה ושש מחליט שהגיע היום. 5 לא יודע עוד מה הוא רוצה.
יש משהו בשעה 5 בבוקר. משהו שאני כל כך אוהבת. זה מצחיק שאפשר לאהוב משהו שאתה לא מכיר. יש צדק ב5 בבוקר! כולם שווים. ילד , מבוגר, אישה , גבר, עני , עשיר , עצוב ושמח כולם עוצמים עיניים באותה דרך.
חייב להיות משהו בשעה 5 בבוקר! זאת שעה מספיק מאוחרת בשביל ללכת לישון ומספיק מוקדמת בשביל לקום. הכל יכול לקרות. יש לו ניצוץ מסוים כמו משאלה שמתגשמת אבל רק לזמן קצוב.
יש משהו בשעה 5 בבוקר , משהו ששייך רק לי. אני יכולה לתאר ולתאר אבל זה אף פעם לא יהיה מדויק.


תגובות (2)

וואו, סיפור ממש יפה! אהבתי. גם זה שאת חוזרת על אותו המשפט 'יש משהו בשעה חמש בבוקר' זה יפה. גם זה שאת מתחילה וגומרת באותו משפט. את כותבת ממש טוב.

אבל יש לך טעות קטנה: זה לא חמש בבוקר, כמו שאת טורחת להדגיש. זה ערבוב בין יום ולילה, אז זה לא בוקר, ואם את כותבת בוקר את בעצם סותרת את המשמעות של הסיפור…

05/12/2012 13:34

לקחתי לתשומת ליבי :)

07/12/2012 12:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך