השראה

CutyCuty 16/09/2013 1281 צפיות 6 תגובות

כאשר אני נכנסתי פעם ראשונה לכיתה א', זה היה כמו להיכנס לראשונה לעולם הסוציאלי, החברתי.
באתי מלאה בהשראה עם חיוך על הפנים ובביטחון, כל מה שאני חולמת שיקרה כיום.
אך מה שלא ידעתי, זה שמה שהיה לי לא היה מקובל, ואף לא רצוי. הוכתי קשות והוכרחתי להסתכל
על האמת, להסתכל בעיניים של כל אחד ואחת, ולשמוע כל מה שהיה להם לומר כאשר ידיי חבולות
וקשורות מאחורי גבי. ולמדתי שבחיים אסור להראות חולשה. וזהו השיעור.
בחיים אל תוריד את חומותיך, ואל תראה את גבולותייך, תשאר קר ואדיש, תיפתח רק לעצמך, תפרח מבפנים ואל תראה את הפריחה לאחרים, הם יגעלו ממך וישפטו אותך, הם יאכלו מהסבל שלך, יצחקו מהבכי שלך, וינעצו את טפריהם עמוק עמוק עד שהם יהיו בטוחים שתישאר צלקת. ואתה יודע מה ההכי גרוע? זה שילדים באמת אכזריים. אבל הסוד שלי, הסוד שאני נטפלת אליו כתינוק, זה התודה הענקית שלי לפצעים האלו. אני למדתי דרך הדרך האיומה איך צריך להתנהג, למדתי להסתכל מהצד, וללמוד בזהירות,למדתי לשתוק, למדתי להיות קרח קר, וההכי נורא למדתי שבכי זה חולשה, ועוד יותר, שצחוק. למדתי מכאבי, ואני מודה להשראה, תודה לכם נעורי הכאובים, תודה לכם, תודה.


תגובות (6)

ווואוווו ! זה בדיוק אני .
אהבתי נורא את השורה שרשמת שאני צריכה ויכוחה להיפתח רק לעצמי .
פשוט ואוווו !
תשלחי לבחירת העורכים !
אני מדרגת חמש ! פשוט וואוו ! אינלי מילים כמה שזה נכון ! עשית לי צמרמורת !! ווואווו !

16/09/2013 13:07

המממ…
מה שנכון נכון.
כתבת בצורה הנכונה ואפשר להגיד הדוגרית ביותר שראיתי.
סחטיין.

16/09/2013 13:35

ממש נכון!
הרבה יוכלו להזדהות איתך!❤

16/09/2013 14:46

בתור אדם ביקורתי מאוד אני אוהב להרוס לאנשים את הרגע.
אבל בסיפור הזה אני לא יכול, פשוט לא יכול.
הכתיבה אומנם רעועה קצת, אבל עם זאת אני חש הזדהות עמוקה עם הסיפור ורואה תובנה שאני מסוגל לראות אבל לא הרבה אחרים. נפלא, באמת נפלא.
בכבוד רב (ובהתרגשות קלה)
אינטלקטואל חביב.

29/10/2013 13:31

זה פשוט מושלם אין לי מה להוסיף אהה בעצם יש לי זה ראוי לבחירת העורכים (שפה גבוהה)

11/02/2014 12:41

ואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 מהמם!!!!!!
ברור שזה הגיע לבחירת העורכים!!

11/02/2014 12:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך