התבגרות- מילד לגבר

א.ס. 03/05/2021 311 צפיות תגובה אחת

היום, כשאני כבר אדם בוגר, כמות הזיעה שגופי מפריש(בעת מזג-אויר חם ולח)היא הרבה יותר גדולה ומשמעותית.
בכל פעם שאני מזיע, זה כבר לא שיכבה עדינה ולחה של זיעה על מצח של ילד, אלא רטיבות של ממש שכבר נוזלת מהמצח לתוך הגבות ועל שאר הפנים ומהפנים מטפטפת על הרצפה! ומהחזה כבר נוזלת על הבטן עצמה- זיעה מאסיבית של גבר! ועל-כן, גם בשלב מאוחר יותר, כאשר הזיעה כבר מתייבשת על גופי, זה כבר לא קצת ריח לא נעים(כמו בילדות)אלא ריח חריף ומאסיבי של זיעה מרוכזת!

היום, כשאני כבר גבר בוגר, כמות הדם שזורמת בגופי הרבה יותר גדולה ומרוכזת מאשר בילדות ועל-כן גם זרימת הדם בגפיים הרבה יותר אינטנסיבית. בכל פעם שאני מקלף פצע ברגל, זה כבר לא טיפה קטנה של דם על רגל של ילד שבקושי שמים לב אליה, אלא דימום מהיר ומאסיבי של דם כהה ומרוכז שכבר ממש נוזל על הרגל וממנה.

היום, כמעט בכל פעם שאני מפליץ, זה כבר לא פלוץ קטן של ילד עם קצת ריח לא נעים, זה כבר ממש נוד עוצמתי ורועש עם צליל בס רציני! ועם סירחון גברי מאסיבי, כאילו שמישהו ממש הטיל פצצת סירחון בתוך החדר!

היום, כשאני כבר גבר בוגר, כמות הצואה שהגוף שלי מייצר הרבה יותר גדולה ומשמעותית. בכל פעם שאני מחרבן, זה כבר לא כמה גושים חומים קטנים, כמו אצל ילד, אלא ממש מנה גדולה של עיסה של חרא רך ומרוכז(שכמובן גם מאיימת, בכל פעם מחדש, לסתום את הניאגרה בשירותים)

ולסיום, אפילו כשאני מאונן וגומר, זה כבר לא אותה אורגזמה בתולית של נער מתבגר, אלא כמות משמעותית של זרע\שפיך שהזין שלי משפריץ מתוך הערמונית וממש מרטיב כמעט את כל החלק הקידמי של תחתוניי!


תגובות (1)

ניכר שפענחת את מהות ההתבגרות.

04/05/2021 11:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך