ומי אתה בדיוק?

FishNugget 25/05/2016 772 צפיות אין תגובות
:^)

יום שישי בצהריים, המוסד לגיבורי על מתחילים.
יום מיונים משעמם מגיע למחציתו עד להגעת גיבורנו למוסד.
אה כן, גיבור הסיפור. הכירו את לגמרוס – הגיבור העולה הבא. פוטנציאל רב גלום בו, על כך תשמעו בקרוב… אם רק יצליח להתמודד בעזרת כוחות העל המרשימים שלו על הרים של בירוקרטיה מצחינה.
לפני שעה סוף-סוף ענו ללגמרוס בטלפון, אותו הוא מצא באינטרנט לפני כחודשיים לאחר חיפוש מעמיק של מילות המפתח "גיבור", "עוצמה", "כסף" ו – "ברוקולי" במנוע החיפוש הידוע לשמצה "בינג". מאז מבלה לגמרוס שעות בכל יום בטלפונים למוסד מפוקפק בשם "תןלובראש" שנועד לעזור לגיבורי על מתחילים ולבחון את כישוריהם. נו טוב, בכל מקרה אין לו הרבה מה לעשות.
לאחר שקבע פגישה לעוד שעה עם פקיד עצבני שלא הבין איך מישהו מצא את מספר הטלפון הזה, אכל לגמרוס ארוחת בוקר, ארז תיק קטן ויצא לדרך.
כעת עמד לגמרוס בפני דלת מסתובבת של בניין קטן עם האייקון הידוע של "תןלובראש" – תרנגול שמכה בחור מזוקן עם מחבת – ולקח את פסיעתו הראשונה אל עתידו הבלתי צפוי.
בפנים קיבל את פניו פקיד שבדיוק סיים שיחה טלפונית. נראה שהיא הייתה חשובה, כך הבחין לגמרוס כשראה את הפקיד מנתק ל"אמא".
"הבא בתור בבקשה." אמר הפקיד בשיא המאמץ.
"שלום, קבעתי פגי-" התחיל לגמרוס לומר.
"תעודת זהות, דרכון או רשיון נהיגה בתוקף בבקשה." אמר הפקיד בפעם המאה היום.
לגמרוס חיטט בתיק הקטן שהכין והוציא תעודת מצטיין מכיתה ו' שהייתה שם משום מה.
"זה יספיק?" שאל לגמרוס.
הפקיד בחן את התעודה. "מצטער, אני לא חושב שזה תעודת זהות, דרכון או רשיון נהיגה בתוקף בבקשה." אמר הפקיד וכמעט נרדם על המקלדת. "בבקשה תחזור עם אחד מאלו."
"אבל.. קבעתי פגישה לפני שעה.. אמרו לי להגיע לכאן ! לא אמרו שום דבר על – "
"אני מצטער, אני לא יכול…" התחיל הפקיד לומר אך עצר לפהק. "…להכניס אותך בלי אלו."
לגמרוס עצר וחשב בקפידה, כשלפתע צץ לו רעיון.
"יש רק איש אחד בעולם שיכול לעשות את.. זה !" אמר לגמרוס וטפח על ראשו בעודו מסובב יד על הבטן.
"מ… מה…" אמר הפקיד ונרדם משעמום בעוד לגמרוס המאושר צעד אל תוך הדלת בצדו השני של האולם.

המשך יבוא… [?!]


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך