זאב בודד. המשך

im a Hutcherson 01/02/2013 650 צפיות 5 תגובות

פי התמלא בדם. בלעתי את חתיכות הבשר של הטלה שעדיין לא הספיקו להתקרר, הרגשתי את טעם השומן בקצה הלשון. התנהגתי כמו גור, אכלתי במהירות ובעלתי כל חתיכה אפשרית. אם אני אמשיך ככה אני מאמין שגם אתחיל לשחק עם העצם הארורה.
פרוותי האפורה- שחורה- לבנה התלכלכה בדם. אני פשוט חיית פרא, תשתלט על עצמך כבר!
סיימתי לאכול את הטלה הקטן והעלוב הזה. ריחמתי עליו, הוא אפילו לא התחיל את חיו, והם כבר נגמרו.
הסתכלתי למעלה, אל השמיים האפרוריים, צבע מעט לא ברור,מבלבל. כחול בהיר ואפור, אבל צח כמו שלג ומסנוור. מצמצתי כמה פעמים והנדתי את ראשי.
קמתי מהעשב הרך והמלוכלך. איכס, תסתכלו מה עשיתי כאן. הכול אדום.
התמתחתי, ניערתי את פרוותי, והתחלתי ללכת. אני עוזב את המקום הזה. את האחו ואת ההרים השחורים. אלך כמה שיותר רחוק- בתקווה שאמצא משהו חדש.
משעמם פה. משעמם לי. הכול תמיד אותו הדבר!
שינה,טיול, ואוכל אם אני רעב. רוב הימים אני פשוט רובץ ולא עושה כלום, ואת האמת- זה סבבה לגמרי, אבל דיי, כמה אפשר?
רצתי. ראיתי בטשטוש את העשב ואת ההרים השחורים שחולפים על פניי. לא ידעתי לאן אני רץ- פשוט רצתי קדימה.
פתאום שמתי לב ברטיבות. כל רגליי רטובות לגמרי. זאב טיפש. נכנסת לתוך אגם !
הסתכלתי מסביבי, לא הייתי עד כדי כך מרוחק. אני מכיר את המקום הזה. לפעמים אני מגיע לכאן בשביל לשתות.
יצאתי מהאגם, בלי שום טיפת אכפתיות אם אני עושה רעש עם הרגלים, התקדמתי והשפרצתי מים לכל עבר. במהרה זה הפך למשחק. שוב אני נהיה גור. התגלגלתי במים, הזדמנות מצוינת לנקות את הדם.
שתיתי מעט מהמים ויצאתי. ניערתי את הפרווה מצד לצד והיא התנפחה. פוי, אני מסריח.
עקפתי את האגם מצד שמאל והמשכתי לרוץ, נהנה ממשב הרוח בפרוותי הרטובה.


תגובות (5)

אהבתי ותמשיכי, רק שזאבים ( לגבי הפרק הקודם ) לא צדים לבדה אלא תמיד אבל תמיד צדים בלהקות..

02/02/2013 00:11

לינה צודקת , לפעמים כדאי לעשות מחקר קטן לפני שכותבים סיפור ; אני למשל יודעת שזאבים תמיד צדים בלהקות . זאב אשר צד לבד , כנראה סולק מהלהקה , רוב הזאבים אשר סולקו מהלהקה נכנסים לדיכאון – בדומה לאדם – ולרוב מוצאים אותם שוכבים על הקרקע חסרי אונים , אבל יש גם זאבים אשר מוצאים להקה אחרת אשר "מסכימה" לקבל את הזאב לשורותיה . משהו כזה .. אני לא בטוחה , כדאי שתאמתי את המידע שנתתי לך על ידי ויקיפדיה או משהו .
בכל מקרה , תמשיכי – אהבתי מאוד !

02/02/2013 01:51

לפני שנותנים ביקורת – יש לחשוב. אני לא סתם אכתוב סיפור מוטעה ולא נכון על זאב בודד- זאבים לא בהכרח צדים בלהקות. יש לזאבים חבורות- לפעמים בין 3-4 חברים בחבורה. יש להקות, נכון, אבל יש גם זאבים בודדים, שצדים ומסתדרים לבד. לא סתם יש את הביטוי על אנשים "זאב בודד".

02/02/2013 02:26

חיפשתי בויקי והמידע שם הוא על להקות בהם יש למעלה מ20 פריטים- וזה נכון. אבל יש חבורות קטנות וגם זאבים בודדים, לפחות לפי הידע שיש לי.

02/02/2013 02:29

אהבתי!!!!
מישל דסו מוסרת לך פרצוף כזה 0_0
ואני פרצוף כזה: D:
אהבתי (אנה) את הסיפור באלי המשך מידי!!
נ.ב
~טלה מסכן~
ועכשיו גם מישל מפרצוף כזה 0_0 עוברת לפרצוף D:
מה שהיא מוסרת:
המשך!

02/02/2013 02:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך