sapir13
קטע ישן מאוד, מלפני שנה בערך(אולי יותר) הוא נחמד ולא היה לי כוח לשכתב אותו..

זה לא/רגשות

sapir13 08/05/2016 1349 צפיות 4 תגובות
קטע ישן מאוד, מלפני שנה בערך(אולי יותר) הוא נחמד ולא היה לי כוח לשכתב אותו..

אז צפיתי בו קצת יותר מידי זמן כשהוא הרים את החתולה השחורה הקטנה והכניס אותה אל תוך הקופסא, כדי שיוכלו להוציא אותה לבחוץ מבלי שהיא תשרוט אותם. הוא היה אמיץ מספיק כדי להתקרב אליה כמו בנאדם אמיתי ולא לנסות לדחוף אותה החוצה עם מטאטא או כל חפץ אחר.
היה משהו רך על הפנים שלו, ממש כאילו הוא רצה ללטף את החתולה הקטנה אך לא רצה לעשות זאת בנוכחות כולם כי חשש שיראו בו כחלש ואוהב חיות.
היה לו חיוך רחב, עדין כזה, כמעט כמו הצחוק שלו, שתמיד גרם לחיוך להופיע על פניי בכל פעם
ששמעתי אותו.
אז מה?
אז בכל פעם שאני מגיעה אני מחפשת לא מחפשת אותו, מסתירה את זה בסקירה אגבית של כמות האנשים שהגיעו. אני לא רוצה שאנשים יקבלו את המסקנות הלא נכונות.
אז קצת בכל פעם אני מתרגשת מחדש. תחושה משונה שכזו מציפה אותי בכל פעם, גורמת לי להרגיש מתוחה בכל פעם שאני נמצאת לצידו או בקרבתו, כאילו רק המחשבה שהוא נמצא כאן ואולי מסתכל עליי גורמת לי להאדים ולהתבלבל.
זה לא אומר שאני אוהבת אותו או מרגישה משהו כלפיו.
זה לא, אני חושבת.


תגובות (4)

מקסים ומעורר הזדהות! באמת שזה פשוט קטע נפלא :)

09/05/2016 07:35

מקסים ביותר, תמים וטהור, אהבתי ????

09/05/2016 14:41

סאפ!
קטע ממש מתוק, בהחלט לא היה צריך מעבר לזה.
רק בעניין של הבחור שלא חש בנוח להיות קצת "חלש"
לדעתי את צריכה לשלב את זה מיד אחרי שאת מתארת אותי כבחור עם ראש על הכתפיים, מישהו שאנשים מסתכלים עליו מספיק כדי שהוא לא ירגיש בנוח להראות חלש…
(מצפה לתגובה שלך)
ולא "תודה", התגעגעתי אלייך מספיק כדי לפשפש פה בכל העמודים ולחפש קטע שלך… אני מצפה ללא פחות התלהבות ממך!
יוקי!

10/05/2016 12:45

    חחח יוקי איך אפשר שלא להתלהב כשאת מגיבה?! XD
    באמת שהתגעגעתי אלייך. אני ממש מעריכה את זה שאת מגיבה לי..
    אוהבת אותך♥☺
    *לוקחת הערות לתשומת ליבי*

    10/05/2016 14:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך