זונת צמרת

blopimafish 15/11/2020 713 צפיות תגובה אחת

הלילות הפכו לימים והיא לא הייתה בטוחה שהיא בחיים.
מתוך כל השיגעון היא לקחה עוד שכטה של סמים שכבר לא הייתה בטוחה מה היא לוקחת.
זונת רחוב היא הייתה.
ניצלו אותה, היא חיה חיים לא פשוטים.
היא בכתה והייתה מכורה,
מכורה לברוח מהחיים האכזריים, מכורה לבריחה מתמדת בלי להתמודד עם המציאות שקיימת.
איך היא יכולה לחיות בעולם כזה? להתמודד עם האמת, שלא כולם מושלמים ואנחנו חיים בתוך שקר.
להתמודד עם השדים שחיים אצלנו ומשתלטים עלינו.
להתמודד עם האמת שמגיע לה יותר.
איך היא יכולה להתמודד עם כך שהיא מוכרת את גופה הפרטי בשביל כסף? משהו שהוא שלה והיא חולקת אותו עם זר שלא רואה אותה חוץ מחתיכת עצם. בשביל שיהיה לה משהו לאכול, בשביל שיהיה לה קורת בית לחיות?
אך זה לא נכון, היא נתנה לגופה לא להיות שלה, היא נתנה לאנשים אחרים להכתיב אותה, היא נתנה לשדים לדבר ולעטוף אותה, ובסופו של דבר היא איבדה את עצמה.
היא כבר לא שם. היא חבויה שם עמוק עמוק בין נהרים וגבהות סורגים וחומות.
ההיא שבתוכה מתחננת שיצילו אותה, היא מתחננת שלמישהו יהיה אכפת. שלא יברחו שידעו את האמת עליה. שיגידו לה שהיא לא לבד בעולם.
אבל גופה יוצא וחוגג מסניף קוקאין ושוכב עם גברים רבים שזורקים את כספם בזלזול אחרי שסיימו את המלאכה.
מגיע לה יותר, היא פשוט קורבן של מציאות מעוותת.
אחרי לילה מטורף של הסנפות ושיגעון
הזונה עצמה את עייניה והלכה לישון,
לילה טוב,
אך היא לא קמה עוד.


תגובות (1)

מעולה. כשהגעתי לסוף הסיפור הבנתי שבא לי עוד…
תיקון קטן במשפט השישי לפני הסוף אני מאמין שהתכוונת ללסיים את המלאכה ולא את המלכה.
חוץ מזה סיפור מדהים.

16/11/2020 21:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך