זיוף

CutyCuty 26/12/2012 830 צפיות 2 תגובות

חידוד האנושות מראויות מבט שונות הוא מאוד ידוע בחיי האדם. כל מה שנכון ולא נכון התפתח עם זמן של גישה ואמיתות וכמובן דעת. כל מה שאנו עושים אינו נכון או לא נכון, אלא הוא נגד תאוריות האנושות שהתפתחו עם קידום השנים.
הערכים שהבנאדם גידל בכל שנות התפתחותו משתנים אך אם מסתכלים על זה בדרך משלנו, כלום לא השתנה. זוהי האמת המתאימה למאה שלנו, השתנתה. תיאום המראה החיצוני שלנו לחברה, תיאום האישיות ותיאום הרצונות האישיים שלנו, הכל השתנה.
המון מאיתנו אוהבים לכנות את האנושות כמשהו נפלא השונה מטבעו. אך האם זה באמת נכון? האם אנו עד כדי כך חכמים בתאוריות שלנו?
אל תחכו מילים אלו כאישור לאמור שאיננו טובים בתחומי המדע והתרבות העוזרים לנו ולהתמודדות שלנו עם דברים, אך מה עם החברה?
לדעת המונים אנחנו לא מספיק טובים בזאת, אך לדעת רבים אחרים הם טועים. דעותינו מסולסלות לראויות מבט שונות, ובעיקר נגדיות כך שהפואנטה נהפכת לסוף של האמת, או ההפך? לאמת של הסוף?


תגובות (2)

אני שונאת אנשים שחושבים שהם הכי הכי, ושלובשים מותגים חדשים ומתלבשים באופנה ( שיצאה באותה השנייה ) , והמשפט האחרון שכתבת די בלבל אותי ,
אז תכנית אני מסכימה איתך …למרות שיש עוד הרבה דברים שבולטים לעין אבל עדין לא גילו אותם..

26/12/2012 12:01

את צודקת, אני לא התייחסתי להכל כי זה מה שאני חשבתי עליו באותו רגע, אני בעצמי לא הבנתי את המשפט האחרון שלי כמו רוב מה שאני כותבת אבל זה מה שחשבתי לנכון באותו רגע. אני כותבת המון זמן ולמדתי להסתמך גם על אינסטינקטים. אני כמובן יכולה להבין מה כתבתי אבל לא בגדר להסביר ובאמת באמת לדעת. ולא דיברתי בהחרך על אופנה, זה יכול להיות בגדים מאוד זולים אבל מה שאנשים לובשים באותו אזור ושאם לא מתלבשים כמו אחרים או מתנהגים כמוהם אז אתה אוטסיידר. כמובן שאת יכולה להבין את מה שכתבתי איך שאת רוצה כי כל אחד וההבנה וההבעה שלו לכתיבה. סליחה על החפירה :)

26/12/2012 12:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך