חברו הטוב של הכלב

Grover 30/11/2019 773 צפיות תגובה אחת

"רקסי, רקסי, נו רקסי, מתי יוצאים? אפשר אוכל?" קפצתי ונדנדתי עד שרקסי קם ושם לי אוכל לאנשים בקערה שלי. רקסי הוא הבעלים שלי, ואני הבן אדם שלו. הוא שרק ונבח בטון שאומר שיוצאים לטיול. "יש, יש, יש, טיול ! אני בא רקסי" רצתי אליו וקפצתי עליו כדי לחבק למרות שהוא לא אוהב שמחבקים אותו אבל ככה אני מראה חיבה. כשרקסי רוצה להראות חיבה, הוא מלקק אותי ולי זה לא משנה למרות שזה קצת מוזר. יצאנו לטיול בפארק כאשר אני קשור ברצועה, כדי שידעו שאנחנו חברים. בפארק רקסי שחרר אותי והתחלתי לרוץ ולעשות גלגלונים, אפילו שיחקתי תופסת עם עוד בן אדם. אחר כך ניסיתי לאונן כשראיתי אישה ששייכת לכלב אחר אבל רקסי קטע אותי וקשר אותי שוב לרצועה כדי שנחזור הביתה. ניסיתי לשכנע אותו שנישאר קצת אבל הוא לא הקשיב, רק נובח כל מיני דברים שנשמעים אותו דבר. לפני שהגענו הביתה עשיתי קקי ליד עץ בזמן שרקסי דיבר עם עצמו דרך צעצוע שהוא שם ליד האוזן, וכסיים הוא דרך על הקקי שלי, מה שהיה קצת מעליב אבל הוא מיהר להרים את הצואה עם שקית אז הרגשתי שהיה פיצוי.


תגובות (1)

וואו ברכות עונתיות לכל החברים שלי בחוץ, מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ובני משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור חלק מהאנשים ואחרים אמר שזה בלתי אפשרי. שמי חביב ג'ימי אזולאי ואני מחולון, ישראל אבל אני עוברת לשיקגו ארה"ב עם אשתי. אני נשואה באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את מקום עבודתי ואשתי עזבה את הבית שלי מכיוון שלא יכולתי לטפל בעצמי ובצרכים של המשפחה שלי. שלה וילדיי באותו רגע מסוים. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח טסטים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מהתקשורת איתה אני מנסה לדבר עם חברתה ובני משפחתה אבל עדיין יודעת שאחד יכול לעזור לי ואני הגשתי בקשה אחר כך לכל כך הרבה חברה אבל הם עדיין לא תתקשר אליי, עד שהגיע יום נאמן שלעולם לא אשכח בחיי. כשפגשתי חבר ותיק שלי אליו הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו להשיג עבודה טובה חברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא שובר-איות אבל אני אדם שלעולם לא מאמין בקשיית איות אבל החלטתי לנסות אותו ודריגבינוביה הורה לי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. עקוב אחר כל ההוראות ותעשה את מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. דריבינוביה בטוח שהכל יתנהל כשורה ואשתי תראה אותי שוב אחרי עבודה נפלאה של דריגבונוביה. אשתי מתקשרת אלי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות לשלוח הודעה לדוא"ל זה [email protected] תוכל גם לכתוב אותו דרך WhatsApp / Viber בטלפון +2348144480786 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר……

30/11/2019 21:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך