shirs
אשמח לתגובות והערות (:

חבר

shirs 30/04/2017 750 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות והערות (:

חברים, אז מה זה בעצם. אם יש משהו שלמדתי במהלך השנים, זה מה זה חבר. מה המשמעות של המילה הזאת, ואיך היא מתחברת אליי. כולם מוקפים באנשים, חלקם נחמדים חלקם פחות, חלקם נעימים חלקם פחות, חלקם חברים חלקם פחות. אז איך בעצם אפשר לדעת מי "חבר"? שאלה שמעסיקה את כולם. אתה מכיר בן אדם, שאתה מרגיש שקרוב אלייך, אתה משתף איתו הכל, חולק איתו חוויות וזכרונות, ואז יום אחד, הוא פשוט נעלם, עזב, אבד. היית בטוח שהוא היה חבר שלך. ולפעמים מגיע מישהו אחר ולפעמים לא.. אז חבר? חבר זה מישהו שכשאתה איתו, אתה טבעי, מוריד את כל המסכות ומרגיש חופשי להיחשף בפניו. זה מישהו שאתה יכול לספר לו הכל, והוא תמיד יתמוך, גם אם הוא לא מסכים איתך ואפילו נגד. זה מישהו שישאר איתך בטוב וברע, לא יעזוב אותך ולא יוותר עלייך גם אם כבר ויתרת על עצמך. זה מישהו שלא יתן לך להרגיש רע עם עצמך בחיים, תמיד הוא ינסה לעודד אותך עד שתהיה שלם עם עצמך. זה מישהו שיסביר לך את כל הצדדים בסיטואציות מסובכות, ולא יתן לך לחיות באשלייה של צדק. זה מישהו שירים אותך כשאתה נופל ויעזור לך לעמוד. זה מישהו שיצחיק אותך שהחיים רציניים מידי. זה מישהו שיקריב בשבילך גם אם לא הכי נוח לו. זה מישהו שיכבד אותך, ולא ינסה לפגוע בך. חבר, חבר זה בן אדם שצריך לשמור עליו קרוב, לדאוג לו ולגרום לו תמיד להרגיש טוב, כי בסוף, חברים זה מה שנשאר במהלך השנים, הם הלב שלך, הם הבסיס שלך, והם הבית השני שלך. כל אחד הוא חבר, אבל לא אחד מוצא את החברים שלו. כל אחד הוא חבר, אבל לא כל אחד הוא חבר שלך. כל אחד הוא חבר, אבל לא כל אחד מוכן להודות. חברים הם יהלומים, צריך לשמור עליהם טוב טוב, ולא לאבד אותם, הם הנכס הכי יקר שלך.


תגובות (2)

מסכימה כל כך בדיוק עכשיו כשהבנתי עד כמה אין לי את זה…
אבל אולי גם אני חיה באשליה…

30/04/2017 21:57

מעניין מאוד, אהבתי :)

אני מסכים עם רוב הדברים הכתובים בסיפור זה.

01/05/2017 02:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך