חופשתה של טלי

29/07/2019 497 צפיות אין תגובות

"יום מושלם עובר על כוחותינו" הכריזה טלי בשמחה.
"כיף, נוסעים בין ההרים הירוקים, האגמים הכחולים, הפרחים הצבעוניים, אוכלים ארוחות נהדרות, שפתיים יישק.
מה עוד יבקש האדם וכל זאת במסגרת חופשה מאורגנת דרך ועד העובדים.
טלי חשבה האם לצאת לטיול הזה או לא, אבל החליטה: היו לי ימים קשים, נתאוורר קצת.
בערב החבורה יצאה למסעדה מקומית לארוחה המלווה במופע מחולות עממיים.
התיירים הוזמנו לרקוד עם בני המקום, טלי הפליאה לרקוד עם צועני יפה-תואר. הם חוללו בקרב הקהל וזכו לתשואות והדרן.
טלי הרגישה שהיא ברקיע השביעי: "איזה יום נפלא היה לי, שיימשך כך הלואי!!"
בלילה במלון טלי הרגישה כאבים ברגלה השמאלית, היא לא שמה לב לכך בתחילה "זה יעבור" אמרה.
בבוקר החלה לנעול את הנעליים והרגל השמאלית לא נכנסה לנעל.
בן זוגה הבחין בכך והזמין רופא לחדרם. הרופא קבע: "הגברת צריכה להגיע לבית חולים.,
"רק זה היה חסר לי, היה כל כך יפה חבל שנגמר כך."
בבית החולים עברה בדיקות ורצו לאשפז אותה, טלי סירבה וחתמה על טופס ויתור.
כשהיא כולה כואבת חזרה למלון. בן זוגה חיכה לה והם החליטומ להקדים את הטיסה ארצה.
את טלי הובילו בכסא גלגלים לנמל התעופה, במטוס ישבה שרגלה למעלה ובנתב"ג חיכו לה כאילו היא וִי אַי פִּי.
טלי סבלה מכאבי תופת ונאלצה להתאשפז בבית חולים לכמה ימים. קבלה תרופות ועירויים בכמות בלתי ניתנת בעליל. איך שלא יהיה עדיף להתאשפז במקום המוכר לך, גם שהשירות על הפנים. טלי התנחמה בביקורים של בני משפחתה שגם עזרו לה לאחר מכן.
טלי התאוששה ומוכנה שוב לדרך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך