Echoes
הכל גוסס וכולם נעלמים, אנשים פתאום מכוערים הרבה יותר ממה שזכרתי אותם...
זה לא סיפור אמיתי, סתם תחושות.

חלול

Echoes 24/01/2013 850 צפיות 4 תגובות
הכל גוסס וכולם נעלמים, אנשים פתאום מכוערים הרבה יותר ממה שזכרתי אותם...
זה לא סיפור אמיתי, סתם תחושות.

כמו גזע עץ רקוב, אני חלול. כמו קליפה עלובה, עלה מיובש שעף ברוח, ככה אני עף ומטייל באוויר הריקני.
הכל ריקני איפה שאני גר- הרחובות שקטים, הבתים דוממים, הכל יבש. הצמחייה גם היא בשלכת תמידית.
הכל עף ברוח, הכל עובר. חיים שלמים של שנאה עצמית וריקנות. בעיקר לא שנאה, בעיקר ריקנות.
הבית עשוי מחומר, וכך גם אני. חומרים שונים בהחלט, כי אני מסוגל לזוז והבית לא, ובכל זאת אנחנו שנינו חומר. אנחנו לא שונים. איתי בבית גר עוד אחד. סתם אחד, אנחנו אחים, ובכל זאת, גם אנחנו עשויים מחומרים שונים.
שנינו חלולים.
ככה, יום אחרי יום, אנחנו עוזבים את הבית. אחי הולך לאנשהו, ואני הולך לאיפשהו.
יום אחד שאלתי את אחי לאן הוא הולך כל יום, והוא רק חייך ואמר שיחזור. הוא תמיד קיים את ההבטחה- הוא תמיד חזר, וככה היום שלי היה שלם.
אנחנו הולכים. אני הולך לאיפשהו, אחי לאנשהו ושנינו תמיד חוזרים.
ככה, אחי הפר את ההבטחה.
יום אחד הוא לא חזר, יום אחר מצאו אותו מת, ומתישהו… גם קברו אותו.
אחי עדיין חומר, וגם אני וגם הבית. אנחנו חומר, אבל אחי עכשיו יותר כמו הבית, כי שניהם לא מסוגלים לזוז כבר. אני יותר חלול וריקני.
אני כלום.
כמו גזע עץ רקוב, כמו קליפה עלובה, עלה מיובש שעף ברוח, ככה אני- כלו.
אני הולך לאיפשהו ומקווה למות, אני מקווה שהרוח תיקח אותי, שאני אעוף ואעלם.
הלוואי שהייתי הולך לאנשהו, לאותו אנשהו שאחי הלך, אבל אנשהו זה סתם מקום, ואחי הוא סתם אחד.
הרחובות שקטים והבתים דוממים, בחוץ יש שלכת.
בפנים אני חלול.


תגובות (4)

אהבתי מאוד . מדהים !

25/01/2013 00:47

תודה :)

25/01/2013 12:38

הכתיבה שלך פשוט יפהפייה. באמת, החזרה הזו לאותה נקודת פתיחה, התיאורים המוחשיים והפיכת דברים יומיומיים לדברים פשוטים אבל בעלי משמעות הופכת את הסיפור להפוך מחלול אלא למלא, עמוק וחי.
הייתי חייבת לומר את זה.

25/01/2013 13:21

דברים יומיומיים הם הדברים הכי מעניינים, תסתכלי על השמיים, זה אחד הדברים הכי מרתקים שראיתי אי פעם…

26/01/2013 08:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך