חלום

אופוסומן 21/12/2014 1060 צפיות אין תגובות

אני הולך ברחוב, ארוך מאוד, ואני מרגיש כאילו אני הולך בעיגולים, בצדדים של הרחוב אני כל הזמן רואה אותו דבר, שלט של "האט! בית-ספר לפניך", בתים חצי הרוסים, וסוס מת בצד. לפעמים אני מרגיש שמישהו עוקב אחרי, אבל כשאני מסתובב, אני לא רואה אף אחד. לפתע זה קרה! הפלישה של החייזרים החלה! הגיעו חלליות של חייזרים, אחת אחרי השנייה, הן היו עגולות למחצה, חלון בחצי של העיגול, ובחלק הישר, היו הסילונים. אני ניסיתי לברוח, אבל אז אני מרגיש שאני עולה למעלה, ולא יכול לזוז, להפתעתי, החייזרים האלה היו רובוטים, (שכנראה ממש אוהבים לשחק ביליארד). אני הייתי מפוחד, והסתכלתי לכל כיוון ולא הבנתי מה קורה, ואז החלטתי להרגיע את עצמי, אני אמרתי "תירגע… זה רק חלום, ועוד מעט תתעורר במיטה שלך, ותאכל את הארוחת בוקר החביבה עליך." ואני חזרתי על זה מליון פעם! אבל לצערי זה לא היה חלום. אחרי שעתיים בערך, אני התייאשתי מלנסות להרגיע את עצמי, וניסיתי לדבר עם הרובוטים.
פתאום שמעתי "ררררר…" לא הבנתי מאיפה הקול הזה בא, אחרי דקה שאני שומע את זה, התעוררתי, ואז אני מסתכל לכל הצדדים של החדר, ועדיין שומע "רררר…", ואז הבנתי…
ואז אמרתי, בסבל, וביאוש רב "רק רגע… אין לי שעון מעורר!" פתאום התחלתי להזיע, "לאא!!!" צעקתי, בקול הכי חזק שיכולתי להוציא מגרוני…

בסוף גמרתי עם דלקת גרון….
(אני עדיין צרוד)

-הסוף-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך