חשוב לקרוא..עד סוף!!

Justin♥ 03/12/2013 839 צפיות 6 תגובות

טוב זא זה לא בדיוק סיפור זה יותר משהו שהולך כאן באתר.. אני לא ראיתי את זה בדיוק אצל בנות אחרות אבל כאן ראיתי את זה בסיפור שאני התחלתי לכתוב כאן מיקדום ומחקתי אותו בגלל תגובות שלכן.

החלטתי שאני כותבת סיפור על אהבה כמו תמיד אבל הפעם שונה ממה שאני תמיד כותבת..כי לפי מה שהבנתי נמאס לכם קצת מהקטע שאני כותבת על ג'סטין,אז במקום לפרגן קצת אתם כותבים לי בתגובות מגעילות והינה כמה תגובות שתבינו קצת מה חוויתי לפני שהתחלתי לכתוב לכם את המכתב המאוד מחמם את הלב הזה:
"וואו עוד פעם אותו סיפור דפוק על מישהי דפוקה עוד יותר שמתאהבת בערס טמבל כזה????????????????
נשות העולם, משעמם לכן."

"את כותבת כמו פקצה: חיימשלי, חולה על הילדה הזאת, אחותי בלב ובדם… זה פשוט לא כתיבה של סיפור, זה שפת יומיום של פקצות ומושפעות, וגם העלילה בטח תהיה קטשית: מישהי תתאהב בערס, אוי נו יופי…. לא מספיק לנו את ג'סטין אז צריך להפוך גם ערסים לטרנד חרוש?
תתחילי אבל אני לא יעקוב, בכבוד אני (זה לא השם שלי זו התחכמות.)"

"בלי להעליב..
זה מפגר"

חשבתי שאני ייכנס לאתר הזה ואני יקבל תגובות נורמליות על הסיפור שלי ולא כאלו..אז יודעות מה??הוצאתן לי את כל החשק לכתוב!! ואני לא מתכוונת לכל מי שכותב באתר הזה אני מכתוונת לכמה המסויימות שכתבו את התגובות למעלה!! אם יש לכן בעיה בצורת הכתיבה שלי או בדרך הכתיבה שלי או שתמתמודדו אית האו שלא תקראו תסיפורים שלי כי לעומתכן יש בנות שכן אוהבות לקרוא סיפורים שכאלו!

אני מנסה עכשיו סיפור חדש..שוב פעם על ג'סטין כי הקטע עם הערסים..הוצאתן ת'חשק..ואם למישהו יש בעיה שאני כותבת על ג'סטין אזזז בככלל אני כברר לא ירשוםם!!!! יש כאלו שיודעות לפרגן כמו:
דותן הורן
סיפורים זו אני :)
אנונימיתב
אוהבת ליקרוא

אם אתן מאושרות מזה שהצלחתן לגרום למישהי להפסיק לכתוב סיפור בגללכן אני שמחה בשבילכן..עכשיו אני כותבת סיפור ואני שמה ז** על כולכם כי יש לי כ'כ הרבה סיפורים כבר כתובים ואני כותבת כל כך הרבה ואני מחפשת מקומות לרשום אותם ופה זה המקום היחיד שאפשר לכתוב אותם בנורמליותת!

אז תודה לכל אלו שתומכות בי ובסיפורים שלי ♥


תגובות (6)

אבל זה נכון. אי אפשר להתווכח עם האמת.
הדמויות היו באמת מגעילות לפיהן ניתן היה להבין שהסיפור הולך להיכתב על ערסים ופרחות.
ואינך יכולה לשלול לאף בת את זכות הביטוי שלה. אני לא יודעת באיזו מדינה את חיה בדיוק, אבל למיטב זכרוני אנחנו במדינה דמוקרטית.
הורג אותי שבאמת ציפית לתגובות חיוביות.
את לא יכולה לקבל כל החיים שלך "כן, כן, כן" "יפה" וכו'.
תלמדי להתמודד עם תגובות שליליות.
ואני חושבת שסיפור ערסים באמת מיצה את עצמו.
אם אתן רוצות להיות פרחות, לכו על זה.

03/12/2013 08:19

אל תתיחסי אלהם ותעשי איזה סיפורים שאת רוצה מי שלא רוצה לא צריך
וסיפורים על מפורסמים זה הזאנר מפורסמים
אבל אים את רוצה תעשי את זה באהבה
ועל תתיחסי לבנות. האלה תעשי איזה סיפור שאת רוצה

03/12/2013 09:00

בזאנר אהבה*

03/12/2013 09:01

רק שתדעי שהתגובה שלך דיי שעשעה אותי. את באמת חושבת שאפגע ממישהי שאני לא מכירה והסיפורים שלה הם על ערסים? תחשבי שוב..
אגב- סיפורי זקנים? וואט? את יותר מידי מתנהגת כמו פרחה.

03/12/2013 09:13

אגב- שתי תגובות אוהדות לסיפור. מעניין מי באמת קורא את זה?
בטח לא פרחות פאקצות שטחיות. זה לא לרמתן, הן צריכות רק סיפורים רדודים על ג׳סטין אהובן.

03/12/2013 09:17

סליחה שאני מתערבת אבל היא תכתוב על מה שהיא רוצה,לא רוצות אל תקראו,כן זו מדינה דמוקרטית אבל היא תכתוב על הנושא שהיא בוחרת,הנושא לא מעניין אותכן?יופי אל תקראו,אני אישית לא מעריצה את ג'סטין אבל האתר הזה נועד לכתיבת סיפורים בנושאים שאנחנו אוהבים,וחוץ מזה אתן יכולות לקרוא סיפור על איזה סלב שאתן לא מעריצות,זה לא אומר שמי שקורא את הסיפור בהכרח מעריצה ולכו תדעו,כן יש המון סיפורים על ערסים אבל בתגובות שלכן אתן אומרות:"לא אנחנו לא רוצות את הסיפור הזה",אולי היא רצתה לחדש משהו?לשנות קצת את הסדר הזה שמישהי מתאהבת בערס?
לפעמים התגובות כאן פוגעות מידי ומיד רושמים בלי מחשבה על הכותב,אולי הוא יעלב?רוצות סיפור אחר?תכתבו בעצמכם!

04/12/2013 07:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך