כתבתי את הסיפור הזה בעקבות חתול/ה שראיתי, שחור/ה, עיוור/ת בעין אחת והעין השנייה ירוקה.

חתול קטן

05/01/2014 842 צפיות אין תגובות
כתבתי את הסיפור הזה בעקבות חתול/ה שראיתי, שחור/ה, עיוור/ת בעין אחת והעין השנייה ירוקה.

לאיה יש חתולה יפה, לבנבנה אך עיוורת. שמה שלג. יום אחד, שלג הייתה בהיריון, לאיה לא היה מושג מי הכניס אותה להיריון. היא חשבה לעצמה ״אולי זה החתול הג'ינג'י שבגינה הציבורית? ואולי החתול של השכנה?״.
אחרי מספר חודשים, שלג ילדה שני גורים. קטנים, ומתוקים. חתולה לבנה עם עיניים ירוקות, לה קראה איה מילק. וחתול ג'ינג'י, גם ירוק עיניים, יותר נכון עין, היה עיוור בעין אחת, לו קראה ג'ינג'ר.
לאחר שישה חודשים, רצתה שלג ללמד את גוריה ללכת טוב יותר, ולהיות יציבים וכו'.
שלג לא שמה לב והלכה לכביש, ואחריה האחים. השניים הקטנים, שלא ידעו הרבה, הלכו אחריה. איה שמה לב לזה אחרי כמה שניות, ורצה לתפוס אותם בלי לחשוב. כמובן, באה מכונית, שלג ומילק נדרסו. במזל, ג'ינג'ר, שהיה מאחור נפגע קלות, אך לא נדרס. איה לא נפגעה כלל, אך העדיפה שהיא תידרס, ושכל זה לא היה קורה. היא ידעה, שמה ששלג ומילק היו רוצות עכשיו, שתשמור על ג'ינג'ר הקטן, היתום והמסכן.
לאחר מספר ימים, איה קברה את הנדרסות ליד ביתה, שמה מצבה ובה כתבה את שמן, תאריך לידתן ופטירתן.
והיום, איה כבר בוגרת. ועדיין שומרת על ג'ינג'ר, שכמובן, גם הוא כבר בוגר. ולא מפסיקה להיזכר ולהתגעגע לשלג ומילק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך