מספרת333
*שום דבר לא בקטע של להעליב, סורי עם מישהי נפגעה*

טיפים באופנה… מקווה שתשתמשו :) חלק 2

מספרת333 23/09/2013 638 צפיות אין תגובות
*שום דבר לא בקטע של להעליב, סורי עם מישהי נפגעה*

איך להראות פצצה במסיבה של חברה או משפחה!

טיפ ראשן – חולצה
קרה לכן פעם שלקח לכן יותר משעה לבחור חולצה למסיבה? אז הנה שיטה פשוטה שתעזור:
אנחנו, הבנות, רוצות להיות יפות, ואין כמו מה שהכי מחמיא לצבע הגוף שלנו, למבנה גופנו ולצבע העיניים שלנו בשביל למלא את הבקשה הזו! אז פשוט מאוד: ניגוד. אם צבע העור שלך בהיר בצורה קיצונית, שימי חולצות בגוונים כהים – כמו שחור, כחול ואדום. אם צבע העור שלך הוא שזוף – לא חשוב מה תשימי רב הסיכויים שזה יתאים לך. אם צבע עורך כהה שימי חולצות בהירות נגיד ורוד, תכלת ולבן. לגבי מבנה גוף – אם את *חושבת* שאת רחבה לבשי חולצות רחבות/אוריריות שיסתירו את הקימורים בחן, או חולצות צמודות אם את רוצה להראות שלא אכפת לך. אם את רזה מאוד ולא רוצה שישימו לב- שימי חולצות אוריריות. חולצות אוריריות הכוונה לחולצות עם קיווץ בסופן ובקצה השרוולים – וחוץ מזה הכל מאוורר והבד נעים, החולצות נוחות מאוד! לגבי צבע עיניים- לבשו חולצות בצבע העיניים/בהירות יותר1כהות יותר כדיי להדגיש את העיניים המדהימות שלכן!

טיפ שני – מכנס
ג'ינס מתאים עם הכל-אבל עלול להראות פשוט, אז מומלץ לתת לו ייחודיות עם אביזרים נלווים: חגורה, הדבקת פפיונים וכו'. שורט נראה נפלא-אבל מצד שני – מי שחושבת שהיא רחבה תפחד שיחשוף את מה שהיא משתדלת ככ"ך להסתיר, אז להן עדיף ללבוש מכנסי ג'ינס רחבים. הרזות בקיצוניות עלולות גם הן לחשוש, שהשורט יראה עד כמה דקות רגליהן.

טיפ שלישי – איפור
איפור עדין/כבד.
עדין – ליפ גלוס ורוד בהיר/מרקר. צללית- בהירה או בלי.
כבד- אודם אדום לא מוגזם צללית בהירה כמה שכבות כידיי שזה יבלוט.

זהו בערך…
אוקיי, הקטע הזה פחות טוב.
הקטע הבא בסדרה: מסיבת סיום זו צרה צרורה- מה ללבוש?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך