מספרת333
תגובות מתחילה את הקטע הבא בסדרת "טיפים באופנה... מקווה שתשתמשו :)"

טיפים באופנה… מקווה שתשתמשו :)

מספרת333 23/09/2013 852 צפיות 13 תגובות
תגובות מתחילה את הקטע הבא בסדרת "טיפים באופנה... מקווה שתשתמשו :)"

טיפ ראשון – שילובי צבעים
יש צבעים שנראים נורא יחד לדוגמא: אדום וורוד כהה, אז מומלץ לא לשים אותם יחד.
לעומת זו, יש צבעים שמשתלבים מושלם יחד, וגורמים ללוק מדהים! לדוגמא, ורוד בהיר עם שחור או לבן. שחור ולבן מתאימים כמעט להכל – כך שאם את לא בטוחה שהצבעים מתאימים – תלבשי שחור או לבן, עם כל צבע שתרצי.
הנה כמה דוגמאות לשילובים מוצלחים:
1. שחור ואדום
2. ורוד בהיר ולבן
3. כחול ושחור
4. צהוב ושחור
5. כתום ואפור

טיפ שני – אביזרים נלווים
שאת לובשת טי-שרט ושורט פשוטים, כדיי להוסיף אביזר נלווה, אבל קליל, לדוגמא צמיד עליו שם הלהקה/זמר האהובים עלייך, או תמונתם. זה יתן תוספת ללבוש, ויגרום לך להיראות פחות כאילו שסתם זרקת על עצמך בגדים. בחורף ניתן להוסיף גם צעיף, או כובע חמוד. גם פה כדאי לשים לב לצבעים- לדוגמא- עם הכובע/צעיף שחורים, לבשי משהו בורוד בהיר ולבן, לדוגמא.
הנה כמה דוגמאות לפריטים חמודים להוספה:
1. שרשרת פשוטה
2. צמיד קליל
3. צעיף
4. כובעים מכל הסוגים
5. קשת לשיער/ סיכה

טיפ שלישי – ללבוש מה שאף אחת לא לבשה לפניי
לפעמים כדאי לחרוג מההקפדה על שילובי הצבעים וחוקי האופנה האחרים שקיימים – לדוגמא, לשים שורט עם מגפיים (חברות שלי חשבו שהתגעתי שבאתי ככה באמצע הקיץ לביה"ס) או חולצת בטן עם טרנינג. זה נראה טוב, ומשווה לך מראה של אחת שלא אכפת לה איך היא נראית, אבל זה גם נראה מדהים!
הנה כמה דוגמאות לזה:
1. שורט+מגפיים
2. חולצת בטן+טרנינג
3. חולצת בטן מעל חולצה ארוכה+שורט
4. מכנס שלושת רבעי מעל טייטס ארוך
5. שורט מעל טייטס שלושת רבעי

טיפ רביעי – ניגודים
ללבוש ניגודים זה נשמע מוזר, אבל זה נראה מהמם. לדוכמא, חולצה ארוכה עם שורט, או חצאית מיני. מי היה חושב לעשות את זה? הרי תמותו מחום/קור! החכמה היא, מן הסתם, להתלבש ככה בעונות המתחלפות, כלומר הסתיו והאביב, בהן לפעמים קר ולפעמים חם.
הנה דוגמאות:
1. חולצה ארוכה+שורט
2. גופייה+טרנינג עבה

אז, אלה הטיפים הבסיסיים… בקרוב קטע ההמשך – איך להראות פצצה במסיבה של חברה או משפחה!


תגובות (13)

נשמע נחמד..למרות שיש דברים שאני לא סובלת באופנה..

23/09/2013 04:27

כשראיתי את השם של הסיפור הזה צחקתי (:
רעיון טובבבב
תשלבי אפוררר זה צבע כול כך מהמם ואפרוריייי
חחח את עושה עונה של ״טיפיים באופנה״ ?

23/09/2013 04:28

ל-מספרת333
מי נמצאת בתמונת פרופיל שלך?

23/09/2013 04:29

וואו! יפה!
בקטע של ההתאמת צבעים… לפעמים ניגודי צבעים יכולים להיראות מהמם!
נגיד, סקיני ג'ינס צהוב בננה וחולצה נופלת כחולה… או שמלה פשוטה בצבע סגול בהיר וחגורה ירוקה בהירה.. אני יודעת שזה נשמע מזעזע אבל זה יכול להיראות מדהים! תלוי באיזה פריטים אתה משתמש ואיך אתה לובש את זה ולאן… :))
בכל מקרה, מה שכתבת ממש יכול לעזור למי שתוהה איך להתלבש אפילו לבית הספר :)
מחכה לקטע הבא ♥

23/09/2013 04:32

"זה לא מה לובשים-זה איך לובשים.."

23/09/2013 04:35

זה ממש יפה הרעיון של הניגודים
אהבתי את הקטע שבכלל חשבת על לכתוב יעוץ
זה ממש נחמד מחכה לקטע הבא ^-^

23/09/2013 04:36

תודה :) ומלאך הצללים? זו נטליה רמוס, שחקנית. היא שיחקה ב"בית אנוביס" ובסרט "בראץ"

23/09/2013 04:41

הנה הפרופיל שלי בפוליבר:
http://polymaven-902.polyvore.com/
יש שם עיצובים שלי… מקווה שתצפו!

23/09/2013 04:42

נשמע יפה :)
אבל אני היפסטרית,(כאילו לא סוואגרית או איך שלא קוראים לזה)כמו ג'ייד המושלמת מליטל מיקס!!!!!פפיונים ושלייקס שליטהההההההההההההההההה)

23/09/2013 04:45

אממ לאליס…את לא ממש מבינה את המושג היפסטר לפי מה שאני רואה.
היפסטרים לא אוהבים ליטל מיקס הם מתנגדים לזה באופן מוחלט וישמעו את ליטל מיקס רק בעוד שמונים שנה כשאף אחד לא יכיר אותן. וחוץ מזה היספטר לעולם לא מודה בהיותו היספטר, מתעניין בסוציולוגיה ותקשורת, ובאופן כללי לא משתתף במיינסטרים. ליטל מיקס זה חלק מהמיינסטרים.

זה לא נועד כדי להעליב או משהו…פשוט אני מכירה היפסטרים ורציתי להבהיר את המושג.

23/09/2013 04:57

:)

23/09/2013 04:58

אליס, הסטייל של ג'ייד מליטל מיקס הוא מושלםםם!!!! D:

23/09/2013 05:27

את יודעת שלא כולן פה רזות? לא לכולן יש גיזרה. לא לכולן יש ירכים יפות שהן לא רזות מדי ולא עבות מדי שאפשר להשוויץ בהן..
אל תשכחי שלא כול צבע מתאים לכול אחת, לדוגמא: מישהי בעלת שער אדמוני ועור חייור לא תלבש בגד בוהק או בהיר..
ורוב הדוגמאות לא נחשבות להמצאה שלך, את צריכה להמציא לבד..אלה שילובים ידועים..

23/09/2013 07:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך