idomeir48
כל מה שיחלתי לו היה משהו שישבור את השגרה. אז עוד לא ידעתי כמה שגיתי.

טיק טק / דוקטור לפט

idomeir48 11/04/2020 689 צפיות אין תגובות
כל מה שיחלתי לו היה משהו שישבור את השגרה. אז עוד לא ידעתי כמה שגיתי.

טיק. היה זה סתם יום רגוע, במהלך חודש רגוע, בלי הרבה התרחשויות. שוב הגיעו אלינו אנשים רבים עם שברים בכל מיני מקומות, אחרים עם פצעים שונים ואחרים סתם הרגישו רע באמצע הלילה. טק.
טיק. במהלך השנה האחרונה לא קרו דברים חריגים במיוחד, אבל היו נקודות עניין שונות – כמו תאונת הדרכים רבת הנפגעים לדוגמא. טק.
טיק. אותו יום נראה כשאר הימים, ללא שוני רב. טק.
טיק. אבל כשהתחילו להגיע שיחות רבות,(טק.) הבנו שמשהו לא בסדר (טיק.) – במהלך פחות מחצי שעה קיבלנו דיווחים על נפגעים אינספור שפתאום הפסיקו לתפקד (טיק.), והדבר הלחיץ במיוחד (טק.) את מנהל המיון(טיק) – שכן לא ראה דבר כזה קודם.(טק.)
טיק, לבי פעם במהירות רבה, טק, זיעה כיסתה את גופי ואת גופם של רבים מעמיתיי, טיק, הגיעו עשרות אמבולנסים ובהם חובשים המומים, טק, קיבלנו דיווחים מבתי חולים שכנים שהמצב אצלם דומה, טיק טק. לבי כבר פועם כפי שהיה אחרי ריצת ספינט, טק, אני רק רוצה לסיים עם היום ההזוי הזה ולחזור לשגרה. טיק, טק טיק טק טיק טיק טיקטק טיקטקטיקטקטיקטק.
הזמן כאילו עצר במקומו, בעוד אנחנו רצים אחוזי תזזית בתוך מערכה קשה, בה אנחנו אפילו לא יודעים מיהו האויב.
מאותו היום, אינני מייחל אלא לשגרה, גם אם השעון מתקתק לו לאיטו, שכן עניין במקצוע שלי משמעותו לרוב עמידה כנגד גורם מוות רב עוצמה, כמו זה שהיה באותו היום השחור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך