idomeir48
אנחנו לא יותר מאוסף מחשבות שנמצא בתוך אוסף רקמות, או שאולי לא?!

יומיאני / האיש בעל אלף הפנים

idomeir48 16/07/2020 658 צפיות 2 תגובות
אנחנו לא יותר מאוסף מחשבות שנמצא בתוך אוסף רקמות, או שאולי לא?!

אמנם אני נראה כמו אדם מחושב, בעל עומק ומלא תכנון – אך איני כזה. אישיותי המורכבת אינה אלא אוסף; אוסף של מחשבות אקראיות שמתחלפות תדיר. הן גם אינן מתחלפות באופן הגיוני, אלא באקראיות מוחלטת.
לכן – אם אתם לא מבינים כיצד השתניתי כל כך, הפנימו: אני סך הכל אוסף מחשבות לא יציב.


תגובות (2)

יום-מי-אני – מרגישה קצת אהבלה כי לקח לי כל כך הרבה זמן עד שהצלחתי לקרוא את זה (וזה רק הכותרת) ואז הייתי עוד כמה דקות בתוך הקטע עצמו.
יש בזה משהו מאוד שגרתי ונכון. אנחנו כולנו אוסף של מחשבות. כל דבר שאנחנו עושים נובע מרצון להשיג משהו או מחשבה על ביצוע מידיי או עתידי של הדבר. ואנחנו משנים את דעתנו כי רוב הזמן אנו בתזוזה מתמדת ועוברים מדבר אחד לאחר.

אני חושבת שכמו הכותרת (אלא אם פירקתי אותה לא נכון) בכל יום אנחנו יכולים להיות מישהו אחר (וזה לא בהכרח מצביע על פיצול אישיות וכאלה) בן אם כי בחרנו במודע או לא. לפעמים זה טוב. לפעמים יש בזה אומץ.

19/07/2020 21:58

    את האמת שזה יותר שימוש בשם המשפחה של דיוויד יום, שאחת מגישותיו נגעה בנושא שכתבתי עליו…
    אז יומיאני בכוונה המקורית היתה "מסוגנן בתור ההגות של יום".
    בכל מקרה, הפרשנות לשם ולכתוב ממש ממש מעניינת ומדהימה בעיני – כי היא מקורית וגם נכונה בקשר לכתוב, בצורה שלא פשוט להגיע אליה בדרך אחרת מזו שאליה התכוונתי.

    20/07/2020 22:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך