היי,
אז זוהי הפעם השנייה אשר הני מנסה להעלות את הסיפור הקצרצר, עקב הדפקט שלמחשב האידיוטי הזה, אשר נכסה כרצונו, ומנתק את האינטרנט כרצונו, ולאחר מכן לא מפעיל את הקולט, ובשל כך הרציתי להוסיף זעום, מתנצלת.
סביר להניח כי אם הדפקט לא היה קיים, היו כלפחות 3 סיפורים קצרצרים כזה, אך הוא בשלו, סגר לפני השמירה, דבר אשר לא צפיתי, ומחק כל זכר למורל לכתיבה אשר היה כקודם לכן.
בכל אופן, זהו סיפור קצרצר בשם 'יער האובדים', אשר ניסיתי להקל בצורת הניסוח וכתיבתו, וכהרגלי, יצא מאכזב.
עוד אפתור את בעיית הכתיבה הבלתי מוסברת, אם לא היום- מחר, ואם לא מחר, יש לי זמן.
אתנצל על האכזבה, הכתיבה העצלנית, חוסר העריכה המובהק וכו
מקווה כי אהבתם,
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה

יער האובדים

16/08/2013 933 צפיות 6 תגובות
היי,
אז זוהי הפעם השנייה אשר הני מנסה להעלות את הסיפור הקצרצר, עקב הדפקט שלמחשב האידיוטי הזה, אשר נכסה כרצונו, ומנתק את האינטרנט כרצונו, ולאחר מכן לא מפעיל את הקולט, ובשל כך הרציתי להוסיף זעום, מתנצלת.
סביר להניח כי אם הדפקט לא היה קיים, היו כלפחות 3 סיפורים קצרצרים כזה, אך הוא בשלו, סגר לפני השמירה, דבר אשר לא צפיתי, ומחק כל זכר למורל לכתיבה אשר היה כקודם לכן.
בכל אופן, זהו סיפור קצרצר בשם 'יער האובדים', אשר ניסיתי להקל בצורת הניסוח וכתיבתו, וכהרגלי, יצא מאכזב.
עוד אפתור את בעיית הכתיבה הבלתי מוסברת, אם לא היום- מחר, ואם לא מחר, יש לי זמן.
אתנצל על האכזבה, הכתיבה העצלנית, חוסר העריכה המובהק וכו
מקווה כי אהבתם,
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה

"את לא תתפסי אותי!" זעק באושרו בעודו מדלג כבין שיחים אדמדמים ומלטפים, חורץ לשונו בבדיחות והנאת מה ומטיל אגודלו מטה, כמסמן על הפסדה שלה.
"אני אתפוס. אני אתפוס!" קבעה בהחלטיות והחלה עושה פעמיה אל עברו, לא, היא אינה מדלגת, היא מנצחת, כך החליטה, וזהו. בלי כל שטויות נלוות וכדומה.
והנה הולכת דמותו ונעלמת לה לאפלת היער הסבוך, לצלליו, אותו היער אליו הבטיחו ומילתם בהבטחתם כי לא יפרו גבולותיו, כי לא יכנסו או יחדרו דממתו המאיימת.
תהיותיה ומחשבותיה החלו צפות פה אחד, משחקות לראשה ואופפות גופה חרש. האם להפר הבטחתה, ומילותיה, לטובת הנאתה? ואם לא לטובת הנאתה, אולי בכדיי להוציאו מאותה אפילה מאיימת.?. אך אין מענה, לאותה המידה כי השאלה מגוחכת. היא רכנה אל עברו למועט, מנסה להאזין ולו לפרט הזעיר ביותר, בין אם קולו המתגרה, ובין אם לתפיפות צעדיו הקלילות. אך דבר לא נשמע, וכמו כן הדאגה מחלה לאפוף גופה.
"אני חייבת להיכנס" קבעה בהחלטיות, נשמה עמוקות, ועשתה פעמיה אל מעמקי היער, אל בין צליליו החרישיים, מבוהלת, מבולבלת, חסרת כל טקט, ותהיותיה ומחשבותיה מעורפלות, ומי יצילה מהיער האכזר?
דמעות החלו מבצבצות לזוויות עיניה, דמעות המאיימות פריצתן האכזרית, דמעות המקפיאות צעדיה בשל העצבות הבוערת תחתן, דמעות הלא מאחרות לפרוץ בנחילים זעירים אשר הדבר היחיד המותירים אחריהם הוא עצב ויגון, ולו שובל שברירי ומלוח. היא נשמה עמוקות, מחליקה אצבעה תחת עיניה, וממשיכה בדרכה. היא תצילו, היא תציל חברה היחיד- ולא משנה מה הוא המחיר הנגבה על כך.
היא סקרה סביבתה מבועתת, מחפשת במבטה וניסיונה כושל אחר כל דבר ואף הפשוט ביותר אשר יפלח אותה דממת אימים מבעיתה, המזעזעת מוחה הקטנטן, המזעזעת הילת הילדות שלגופה.
"אני.. אוהב אותך" הדהד צחקוקו הקל של חברה לרחבי היער הסבוך והמאיים, חולף בקלילותו מעץ לעץ, משחק ומלטף צמרותיו ועליו ברוכו, בקרירותו וחומו המנוגדים, הסותרים האחד את השנייה בדרכם הפשוטה ביותר.
היא סקרה סביבתה, אך אף ולא זכר לחברה האהוב. בינה לבין עצמה נשבעה כי לא תוותר, ויהי מה, ובשל כך, המשיכה בדרכה המפותלת, המחשלת, המאיימת, בחיפוש אחר האובד- אשר נדמה כי אין ביכולתה להשיבו.
והנה שבים קולותיו ואמירותיו לאפוף גופה, להדהד לראשה חרש, מבלבלים מחשבתה, משחקים לתמימותה פה אחד. משחקים לשפיותה פה אחד.
כעת צנחה ארצה, נמתחת חרש וסוקרת השמיים כבין ענפי העצים העבותים, מחפשת אחר אורה האובד של השמש.
כעת הינה אובדת, ואין דרך חזרה, כעת שפיותה אינה לה, והיכן תמצא חדשה?


תגובות (6)

דווקא ממש אהבתי את זה, הכתיבה גבוהה אבל עדיין, קל מאוד להבין וזה מוסיף רק יותר איכות לסיפור עצמו. כל הכבוד :)

17/08/2013 03:16

תודה רבה

17/08/2013 07:46

״..וכהרגלי, יצא מאכזב.״- אני קוראת את כל הסיפורים שאת כותבת, ועדיין לא נתקלתי באחד שאיכזב אותי. תתחילי להעריך יותר את הכשרון שלך :)

18/08/2013 07:38

באמת? זה.. הרבה חח אני מאוד מעריכה את זה(:
שמחה שאהבת^^
תודה רבה!

18/08/2013 07:55

זה מעולה!
מסכימה עם זאת שמעליי, הסיפורים שלך מדהימים אחד-אחד (!!)
אהבתי מאוד =)

18/08/2013 08:01

או *~*
תודה רבה, עשיתן לי את היום ^^

18/08/2013 08:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך