מעומעומעו או פשוט מיאו..
סגנון טיפה שונה מהרגיל שלי.. אשמח לדעת מה חשבתם :)

כדורים

סגנון טיפה שונה מהרגיל שלי.. אשמח לדעת מה חשבתם :)

הכדורים נבלעים והמוח נצבע..

גוונים כחולים עולים במוחי ומתערבבים עם אודם הדם של ליבי..

דשא מתחתיי והירוק משתלט על נפשי, ממלא שמחה וחיים בריאות מכווצות מפחד..

אנשים מסביב, מדברים, והגוף מתכווץ כשסגולים עזים שוטפים את עיניי, חוסמים את ראייתי ומרעידים את גופי..

מים זורמים והשקיעה הוורודה נופלת על נפשי, גוונים זהובים שנמתחים לכל אורך גופי עד לקצות אצבעותיי, עד שהחשכה יורדת..

לילה שחור עם כוכבים, זהירות קטנות ועמומות כשהתרופות מפסיקות, חושך שמכסה הכל ומסנוור את עיניי, משאיר אותי ער בסיוטיי..


תגובות (3)

מעולה ממש. מבוסס על מציאות או

20/05/2017 20:19

יפה. אהבתי את תיאור הצבעים, זה עשה את הכל יותר פסיכדלי וחי

21/05/2017 09:28

תודה :)
לשאלתך, arca, זה מעט מסובך.. בגדול אני באמת לוקח תרופות ואני באמת מאוד רגיש לצבעים לפעמים, אבל מצד שני התרופות שלי כרגע לא משנות כלום (אני לא יודע כמה אתה יודע על זה, אבל יש הרבה סוגים של תרופות ובחלקם לוקח כמה שבועות עד שיכולים לדעת בוודאות אם הן משפיעות או לא ובמקרה שלא אז מגדילים מינון או עוברים תרופה עד שמוצאים את התרופה שמתאימה לך, ואני עדיין רק בתחילת החיפוש כי התחלתי לא מזמן לקחת אותן) אבל חלק מזה הוא שחשבתי גם על סמים כשכתבתי על זה ועל המין קהות חושים המוזרה שיכולה להתווצר.. בקיצור אני לא בטוח לגמרי אם להגיד שזה מבוסס על מציאות או על רגשות של צבעים שיצא לי להרגיש וחיברתי אותן לכדורים בגלל שאיכשהו הצבעים האלה מזכירים לי סמים :)

21/05/2017 22:41
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך