Love_Yorsalf121
פורים שמח!!!! ואל תשכחו לעולם ''ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ועיקר''❤

כהנים

Love_Yorsalf121 13/03/2017 682 צפיות 6 תגובות
פורים שמח!!!! ואל תשכחו לעולם ''ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ועיקר''❤

בס"ד
כהנים,תמיד חשבתי מה קורה שם בברכת כהנים,למה אף אחד לא מסתכל,מה זה מסוכן או מכוער?
כשהייתי ילדה לא ידעתי שלא מסתכלים אז הצצתי זה היה מדהים אין בי את הדרך לתאר את מה שראיתי שם.
איך שהם חזרו אחרי החזן זה היה מטורף! אלוהים היה שם מכל בחינה,היה אפשר ממש להרגיש אותו.
"אסור" אמא אמרה והניחה את ידי בעדינות על עיניי,ואני?אני המשכתי לא להאמין למה שעיניי ראו ולמה שליבי הרגיש.


תגובות (6)

לי יש זיכרון לא טוב מברכת הכהנים. תמיד צרם לי שלכולם יש אבא שמכסה אותם בטלית ורק לי לא. אך היום גדלתי והאמת שאני לא מאמין בקיום של יישות אלוהית וכל היוצא בזה רק מעצבן אותי. ואת הצלחת לשעשע אותי עם זה שהצצת ולרכך. ובכלל אני קורא עכשיו חלק מסיפורייך והם טובים מאוד במיוחד כשאתה מבין מאיפה זה יוצא לך. רק תמשיכי.

14/03/2017 03:04

    כל אחד והזיכרון שלו מכהנים.
    ותודה רבה לך!
    קראתי גם את שלך הם ממש יפים

    14/03/2017 06:07

מדהים. ממש. ממש

14/03/2017 11:45

מדהים ממש ממש מדהים. אני רוצה לומר לך משהו אפרופו כהנים אבי הוא גבאי כבוד בבית הכנסת באזור מגורינו ואני מאד אוהבת להגיע לשם מדי פעם זה גם עושה לו טוב על הלב וגם אני נהנית. הוא יושב בתיבה עם 2 חזנים וכהן אחד וכאשר מגיעה הברכה לכוהנים אני לא משפילה את עיני אלא נהפוך הוא רוצה לשמוע מה הם אומרים שם, הבעיה שהם מדברים בלחש וקשה לשמוע וכשבקשתי שאבי יסביר לי הוא אמר לי שזה לא מסבירים זה צריך לבוא מבפנים – מקווה שפעם אבין טוב יותר. אני גם אוהבת ללכת לבית הכנסת כאשר מוציאים את ספר התורה זה משהו מדהים ספר התורה הענק מוחזק ע"י החזן הראשי והוא עושה סיבוב בין כל הגברים וכולם מנשקים את הספר והנשים מה לעשות הן לא יכולות לנשק אותו כי הוא אינו עובר דרכן. עזרת הנשים נמצאת בקומה גבוהה יותר ואפשר רק להביט למטה מה שקורה.

מאחלת לך המון בהצלחה בהמשך ותמשיכי לכתוב כי הכתיבה מוציאה את הטוב שבך ואת אוהבת לכתוב אז קדימה לעבודה חחחחחח
ממני מכל הלב בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

14/03/2017 21:44

    תודה רבה לך בקי.
    אבל התגובה שלך נראת לי שונה מתמיד,הכל בסדר?את בסדר?!

    14/03/2017 22:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך