כוח

Grover 11/11/2020 676 צפיות 3 תגובות

לכל דבר בעולם יש כוח. זה לא משהו רוחני, אני מדבר נטו על פיזיקה. לאבנים לדוגמה יש חמש נקודות כוח. אם תזרקו על מישהו אבן זה יוריד לו חמש נקודות מהכוח שיש לו. לזקן מלא יש 200 נקודות כח, ולשיער כתום 1000. לדף לבן ריק יש אינסוף בגלל הפוטנציאל. אותו דבר לגבי תינוקות ופסטה לא מבושלת. זה למה אף פעם לא זורקים על אנשים דף נייר חדש או תינוק. זה יהרוג אותם מיד. יש דברים שאין להם כוח מוגדר, כמו טופו או פסנתרים. רמת הכוח של פסנתר זה 1+X כי לא משנה על מה או על מי הוא נופל זה תמיד יהרוג את מי שמתחתיו. עם פלוצים זה יותר כמו ספקטרום שמשתנה בהתאם ללחץ האוויר בחדר וכמות האנשים. אם זה של אישה אז מחלקים בשתיים. ללסביות מכפילים בשתיים.

לאלוהים אין נקודות כח. לפני שאלוהים המציא את הכל כל הנקודות היו אצלו, אבל ברגע שמשהו נברא הדבר קיבל מאלוהים את הנקודות ככה שבסופו של דבר לאלוהים לא נשאר כלום והוא פשוט התפוגג ונעלם. זה דומה גם עם אמנים. אם בן אדם מצייר ציור או יוצר משהו אמנותי אותו אדם מחליט כמה נקודות כוח לתת ליצירה שלו, זה למה האמנים הכי טובים מתו בגיל צעיר. לשמש יש עשר נקודות כח לשניה, כי היא ממש רחוקה. עם כל מטר שמתקרבים אליה היא הופכת לחזקה יותר, ועם כל שעה ששוהים תחתיה היא מקבלת עוד עשר נקודות לשניה.

לפני 500 שנה היה מדען שניסה לחשב את כמות נקודות הכח שיש בכל כדור הארץ, זה היה החישוב הכי מדיוק שמישהו אי פעם הגיע אליו. הייתה רק שגיאה אחת, אותו מדען האמין שכדור הארץ שטוח למרות שהמילה "כדור" רומזת על משהו אחר לגמרי. איש לא ידע על השגיאה הזו. הייתי חייב למצוא דרך לחשב מחדש את כלל הכח בעולם. ניסיתי בהתחלה להכפיל בפאי אבל זה עדיין לא הספיק. עברו מלא שנים מאז אותו חישוב והכנסייה הכחישה הומוסקסואליות מאז ומתמיד, ככה שיש מלא נקודות שצריך להכפיל. יש היום אייפונים שלכל אחד מהם יש חמש נקודות. אולי פשוט אמחק את הסיפור הזה ואז יהיו אינסוף נקודות כח בעולם… אה רגע יש לי פסנתר בבית. לא זה לא פותר את הבעיה. הרי צריך לחשב את כל יחידות האינסוף בנפרד. במקרה של מפעלים צריך לחשב את ההתפתחות הגוברת של נקודות כוח שעוברות מחומרי גלם למוצרים עם אינסוף נקודות כוח. אבל אז חשבתי "למה ללכת בדרך הזו?" יש לי את הכלי הכי חזק בעולם: דפים ריקים.

הלכתי לבנק ואיימתי על כולם שאזרוק עליהם דפים אם לא ייתנו לי את כל הכסף. הם לא הבינו מה הסכנה עד שהמנהל הגיע וענה על דרישותיי. עשיתי כך עם כל הבנקים בארץ כאשר פניי עטופות בנייר חלק כדי שאנשים ידעו כמה כוח יש לי. היה בנק אחד שלא שיתף פעולה משום שאיש מהעובדים לא למד פיזיקה. הייתי חייב להרביץ למישהו עם דף נייר כדי שידעו מה מצפה להם אם לא ירוקנו את הכספת שלהם. בסוף הייתי חייב לעזוב את הארץ ולשדוד בנקים בארצות אחרות. אחרי שמונה שנים החזקתי בביתי שישים אחוז מכל הכסף בעולם. מן הסתם זה לא הספיק. כל הכסף הזה הפך לחסר ערך. עכשיו שלאף אחד אין אותו, הוא איבד את הכוח שלו. אז עשיתי את מה שכל אחד היה עושה במצב שלי. שכרתי עובדים לא חוקיים ודאגתי שירססו את כל השטרות בספריי לבן וידביקו אותם יחד כדי ליצור דף עצום ממדים שיכול לכסות מדינה שלמה ולהשמיד אותה. ראשי ממשלה ששמעו על תוכניותיי פנו אליי בבקשה ליצור איתי ברית. אמרתי להם שהם יכולים לקפוץ לי ועשיתי את מה שת'אנוס עשה בסרט השלישי של אוונג'רס בכך שזרקתי ניירות ריקים על חצי מהאוכלוסייה באופן אקראי. הרגתי כל כך הרבה אנשים אבל זה לא הספיק. זרקתי דפים גם על חיות, פסנתרים ולבסוף זרקתי פסטה לא מבושלת על כל הדפים הלבנים. עכשיו לא תיהיה בעיה לחשב כמה כוח יש בעולם.


תגובות (3)

לא האמנתי שיש בי כוח להגיע עד סוף הקטע. אבל עכשיו אני מגיש מרוקן.

11/11/2020 17:20

ובכן גרובר, זה בהחלט יצירתי. לא פלא שאתה מרוקן.

בדרך־כלל אני מתקטנן על דקויות בעברית או על פיסוק, ויש כאן מה לשפר בנושא זה,
אבל –
הקריאה שוטפת, הסיפור מעניין, והצלחת להימנע מטרחנות.

יש מצב שהדפים והפסטה שנזרקו לכל עבר – הם קורונה?

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

15/11/2020 16:17

חח זה יכל להיות עוד רובד מעניין אבל כתבתי את הסיפור הזה לפני שנה בערך אז קורונה לא ממש הייתה חלק מתהליך המחשבה.

15/11/2020 17:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך