כסף

22/03/2020 534 צפיות 4 תגובות

כסף.. כולנו רודפים אחריו, זה קל להבין למה.. פשוט אי אפשר להתקיים בלי.
כסף שולט ושלט באנושות תמיד..
אנשים עובדים ועובדים בשביל כמה שטרות שבסופו של דבר ילכו לאנשים אחרים שעובדים ועובדים גם הם.
זה מין לופ של רדיפה אחרי הכסף .. אם תחשוב על זה אתה תבין שהשטר של ה-50₪ שלך ביקר באלפיי אם לא מיליוני ידיים.
ידיים שעבדו ועבדו כלכך קשה בשביל להרוויח את השטר הזה בידיוק כמוך!
אנשים קורעים את עצמם מבפנים ומבחוץ בשביל להאכיל את הילדים שלהם! אנשים מוותרים על כל החיים שלהם, על הבריאות, השמחה, הפרטיות והמנוחה שלהם.. בשביל להביא אוכל הביתה, בשביל הילדים הקטנים שלהם, בשביל לראות את האושר בעיניים שלהם.
לעומתם יש אנשים שהכסף אצלהם נשפך כמו חול, הפ לא מעריכים הפ פשוט זורקים אותו לכל עבר.
יש להם המון כסף אבל כנראה שאהבה ושמחה לא קיימת.. הם מבזבזים את כל הזמן שלהם בעבודה קשה בשביל לחיות במגדל יותר גבוהה ממה שעכשיו.
קונים לילדים שלהם צעצועים שיעסיקו אותם, כי להם אין זמן להיות איתם!
אז אני לפעמים חושבת לעצמי.. עדיף לחיות בכבוד מינימלי עם אושר אמיתי , או שעדיף לחיות בכבוד במגדל גבוהה עם הרבה עושר?
אומנם עם כסף אפשר לקנות הכל אבל לא רגשות.
קשה לחיות בכבוד בעולם היקר שלנו!


תגובות (4)

וואו מהמם! כל הרעיון והכתיבה ממש מביעה את זה בצורה הכי ישרה שיש. זה פשוט מדהים!

23/03/2020 00:11

נחמד, כתוב טוב, רק כנראה שהתכוונת "הם" במקום "הפ"

23/03/2020 12:59

    ברור שהתכוונתי ל״הם״ פשוט כנראה לא שמתי לב לשגיאה הזו

    23/03/2020 16:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך