FishNugget
זה משהו משהו.

כשמישהו אומר משהו – קראו היטב.

FishNugget 13/05/2013 957 צפיות 11 תגובות
זה משהו משהו.

כשמישהו אומר משהו, זה עלול לגרום למשהו לקרות. וכשמשהו קורה, מישהו עלול לומר משהו.
וכשמישהו אומר משהו על מישהו, זה עלול לגרום למישהו לעשות משהו למישהו.
השאלה היא, איזה משהו זה יהיה? ואם מישהו יאמר דווקא לאותו משהו על אותו מישהו, או ההפך?
למעשה, אם מישהו אחר יאמר למישהו שני על משהו שלישי, מישהו ראשון יאמר למישהו אחר שזה לא בסדר שהוא מדבר על משהו. משהו יעלב. ואנחנו לא רוצים שמשהו יעלב, כי זה יגרום למישהו אחר להתערב.
אנחנו רוצים לצמצם את מספר המישהוהים שמחליטים להתערב בשיחה על משהו שמישהו ראשון יצר. למעשה, הכי טוב שמישהו ראשון לא יתחיל את השיח. אבל זה אבוד. מישהו לא מסכים על שום משהו חוץ מלדבר על משהו עם מישהו, מה שיעצבן את מישהו אחר לבסוף.
אבל, אם נארגן למישהו שתיים טיסה לחו"ל, יאלץ מישהו שלוש להפוך למישהו שתיים. אז מוציאים את מישהו שתיים מן המשוואה – מרגע זה, מישהו שתיים הוא למעשה מישהו שלוש לשעבר.
טוב. עדיין יש שיח בין מישהו אחד למישהו שתיים, שהיה שלוש, על משהו. וכמובן שמישהו אחר ירצה להתערב. מה שנותר לעשות הוא לארגן למישהו אחר משהו אחר, כך שידבר עליו עם מישהו שתיים וכך יהפוך את השיח לקישור בין כל מישהו למישהו שתיים לבין משהוהים אחרים.
יפה. מה שנשאר הוא להפוך את משהו אחר למשהו. איך עושים את זה?
כמובן שכדי להפוך את משהו למשהו אחר, יש למצוא דבר שיש למשהו עם משהו אחר במשותף. מה זה יהיה?
כמובן שזה יהיה הקישור שלהם עם מישהו שתיים, אבל מישהו שתיים לא יכול להיות מכנה משותף בשביל שני משהוהים, אלא אם הוא מצליח לדבר עליהם בו זמנית.
לשם כך, נעלנו את מישהו שתיים בחדר עם מישהו אחד ומישהו אחר. הם כולם מדברים על משהו ומשהו אחר. כך למעשה, מוצאים את המשותף בין משהו למשהו אחר, והופכים את השיח לשיח בין מישהו, למישהו שתיים למישהו אחר.
כעת, נוציא את מישהו אחר מהחדר. בכוח. כעת יש לנו שיח על משהו (שהוא בעצם גם משהו וגם משהו אחר) בין מישהו שתיים למישהו.
וזהו! הגענו לצמצום מירבי! יש לנו שיח בין אנשים נורמאליים.
תודה רבה שקראתם. או שלא. אני ילך לדבר עם מישהו. ביי.


תגובות (11)

שאלת משהו? עשית משהו? בדיוטי פרי עברת? זה משהו משהו!

13/05/2013 02:17

ואוו את משהו משהו
ואני אהבתי משהו משהו
מעניין משהו משהו חחחח
אוהבת שרית

13/05/2013 02:49

זה גאוני.

13/05/2013 03:03

כואב לי הראש.
התבלבלתי בשורה החמישית, אני אחזור לקרוא שאני אהיה בפוקוס.

13/05/2013 03:14

זה, זה, זה…
פשוט גאוני! התבלבלתי מעט, ואז חזרתי להתחלה, קראתי והפנמתי. זה סיפור גאוני שצריך להיות מאוד מפוקס בשביל לקרוא אותו, אבל כשמבינים, אפשר לומר רק "וואו!".

13/05/2013 05:09

תודה חברה :)

13/05/2013 05:16

עשית לי כאב ראש… משהו משהו.
אני אחזור לקרוא כשאני אהיה בפוקוס…
כואב לי הראש >

13/05/2013 06:01

קשה להתרכז מספיק כדי לקרוא את הסיפור הזה, אבל הוא מגניב.

13/05/2013 06:48

ייופיידווו….~~~
קריאה אחת! (שלקחה קצת זמן (בלי לחזור לאחור))
וזה באמת סיפור משהו משהו *-^

13/05/2013 07:01

יש :)

13/05/2013 11:20

זה גאוני, לא כל יום יוצא לך לקרוא משהו כזה, אתה משהו משהו :)

19/05/2016 00:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך