idomeir48
נושא כל כך נדוש ומדובר, אז לפחות תן לאלה שמבינים בו לדבר עליו... למה שאתה תדבר?

כתוב על אהבה / השרוט

idomeir48 11/09/2020 951 צפיות 2 תגובות
נושא כל כך נדוש ומדובר, אז לפחות תן לאלה שמבינים בו לדבר עליו... למה שאתה תדבר?

יאללה… עוד מחסום כתיבה? היו לך כאלה בעבר… פשוט תעשה את מה שהכי קל לעשות – כתוב על אהבה…
מי שאוהב יאהב, ומי שלא כנראה צריך להתבייש בעצמו כי הוא לא מכיר את ההרגשה.
כתוב על אהבה, כי לא משנה מה תכתוב זה יעודד הזדהות, לא משנה איך תציג את היחסים בינהם אנשים יקראו בשקיקה – כי אהבה זה מושא הרצון המאחד.
אבל רגע? למה בעצם שתכתוב על אהבה? זה אמנם קל להשיג כך את הזדהות הקהל, לגרום להיא לומר "וואו, איזה עמוק הוא" ובאופן כללי לדבר לקהל יעד רחב במיוחד – אבל מה אתה מבין בזה?
באמת חווית אהבה בצורה כל כך חזקה, שאתה כל כך בטוח שאתה זה שיכול לדבר עליה?
עזוב… אל תכתוב על אהבה… אתה לא מבין בזה מספיק, אין לך בזה מספיק ניסיון כדי לגרום לזה להיות ריאלי לקריאה, וגם ככה – הכל מוצף במכתבי אהבה, ובתיאורי זוגות שמסתכלים זה על זה בהערצה…
אל תכתוב על זה, יש מספיק שימלאו את החסר, שכבר מזמן בצונאמי שלא נגמר.
אל תכתוב על אהבה, שמעת אותי?!


תגובות (2)

אני מגיבה לאנשים ספציפיים מאוד ולסיפורים שלדעתי טובים מאוד. אני רוצה להגיד שיש לך יכולת כתיבה טובה (למרות שזה נקרא אצלך מחסום כתיבה). אתה יכול להגיע גבוה. לא מפקפקת. אבל ממליצה לך לנסות לקחת מילים מסויימות שאנחנו משתמשים ביום יום ולמצוא להן מילים נרדפות בשפה העיברית ככה שזה ירים את הכתיבה שלך מארבע וחצי לבבות לחמש.

13/09/2020 16:34

    אם להגיד את האמת, הקטע הזה ספציפית הוא מעין ביקורת על ההצפה שקיימת בנוגע לכתיבה על נושא האהבה – כי זה נושא שלרוב קל יותר להזדהות איתו.
    הכתיבה של הקטע היא מראש בשפה יותר "עממית", כדי להעביר מסר…

    13/09/2020 17:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך