אנשים תגיבווווווו!!!! ואל תגידו רק יפה וזה. תתנו ביקורת אמיתית. תגידו את מה שאתם חושבים גם אם זה עלול לפגוע כי אני כבר לא נפגעת בקלות.

לא אהובה

16/02/2020 957 צפיות 4 תגובות
אנשים תגיבווווווו!!!! ואל תגידו רק יפה וזה. תתנו ביקורת אמיתית. תגידו את מה שאתם חושבים גם אם זה עלול לפגוע כי אני כבר לא נפגעת בקלות.

פעם הייתי ילדה שאף אחד לא אוהב אותה.
בודדה.
דחויה.
אפילו שנואה.
סתם ככה בלי שום סיבה.
אולי בגלל שפעם היית ילדה שקטה,
בלי ביטחון עצמי,
בלי אומץ לדבר ולהראות שאני קיימת..
והיום,
היום אני מוקפת.
מוקפת באנשים שאוהבים אותי,
שדואגים לי,
שתומכים בי.
אני מוקפת באנשים שאוהבים ומקבלים אותי באמת כמו שאני בלי שום תנאים.
אבל זה שאני מוקפת בכ"כ הרבה אנשים,
זה לא אומר שאני כבר לא לבד.
זה לא אומר שאני כבר לא בודדה.
כי אני עדיין נשארת בודדה.
מבין כל האנשים שמקיפים אותי ונמצאים סביבי,
יש סה"כ 8 אנשים בעולם הזה שבאמת טוב לי איתם.
8 אנשים יחידים שיש לי אמון בהם, שאני סומכת עליהם.
וגם אותם אני לא משתפת בהכל.
גם איתם עדיין יש לי נושאים שאני לא מסוגלת לדבר עליהם.
אני רוצה לדבר,
אבל כל פעם מחדש נשברת ומתחרטת. לא מסוגלת.
יש משפטים שאני רוצה לומר ואף פעם אין לי אומץ ואני לא אומרת…


תגובות (4)

את ה- "אנשים תגיבווווווו" אהבתי.
אמר פעם איזשהו פוליטיקאי: "החזק אלה גדולה בידך, ודבר ברכות (softly)". את דורשת תגובה לקטע שכמעט אין דרך להגיב עליו. קצר מדי, קונצנזואלי מדי, אישי מדי, ואפילו כתוב טוב.

את המספר יש לכתוב במילה – שמונה. זו לא רשימת קניות.
"גם איתם[,] עדיין[,] יש (לי) נושאים שאני לא מסוגלת לדבר" – את ההסגר יש למסגר, המילה 'לי' מיותרת כיוון ש- 'שאני' כוללת בתוכה את שתי המשמעויות.

את מוזמנת להגיב לסיפוריהם של אחרים, ואולי כך נחזיר את האתר לפעילות שהיתה בו פעם.

נ.ב.
אני לא גזען, אני שונא את כולם.

20/02/2020 23:28

שלום.
בגדול, אני מסכים אם הערותיו של Rumpelschtilzchen (איזה שם ארוך!).
האמת, כשפתחתי את היצירה, ציפיתי למצוא סיפור קצר, שהרי היא נמצאת תחת הכותרת: "סיפורים קצרים", אך גיליתי במקום זאת הרהורים.
אם אפשר להציע, אולי תנסי לקחת את היצירה שכתבת ולהפוך אותה לסיפור קצר של ממש? הציגי את הדמות הבודדה ואת קשייה, ספרי על התהליך שהיא עוברת בחייה, על שמונת האנשים שמתחברים אליה וכן הלאה… וסוף הסיפור יסתיים בכאב של הדמות: "גם שם אהיה לבד…".
בהצלחה!

נ.ב.
אני לא משוגע, אני מנסה לאהוב את כולם… ;)

24/02/2020 01:48

    אוי לי! כתבתי: "אני מסכים אם הערותיו…", התכוונתי כמובן ל"עם הערותיו…". השעה מאוחרת… ושגיאות מי יבין…

    24/02/2020 01:50

    זה נכון שמה שכתבתי כתוב תחת הקטגוריה "סיפורים קצרים" אבל בפועל הוא קצת ארוך. זה משום שזו הקטגוריה שבה הכי הרבה אנשים רואים את זה ואני רוצה שכמה שיותר אנשים יקראו את זה וגם שיגיבו לי, שיגידו לי (אבל בכנות גם אם זה עלול לפגוע!!) מה הם באמת חושבים על זה.

    22/03/2020 23:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך