Unreal
קחו לאן שאתם לוקחים. אין משמעות, אני בעצמי לא מבינה מה כתבתי. אשמח לדעת מה אתם הבנתם ולאן אתם לקחתם.

לא ברור

Unreal 23/11/2016 723 צפיות 3 תגובות
קחו לאן שאתם לוקחים. אין משמעות, אני בעצמי לא מבינה מה כתבתי. אשמח לדעת מה אתם הבנתם ולאן אתם לקחתם.

מכוניות עולות באש, אנשים פצועים רצים בהיסטריה סביב עצמם, אמהות מבוהלות מחבקות בבכי את הילדים שלהן.
רק אני עומדת באמצע, בבגדים השחורים הרגילים שלי, בלי הבעה, נקייה, רגילה, שלווה ?
כמו רוח.
אמבולנסים ומשטרות, צעקות ואלונקות.
איפה אני לעזאזל ?
סליחה ? את את ! בשחור ! כן את נו תסתובבי כבר ! היום ..
היום מה ?
שחור. לבן. מטושטש. החדר שלי.
סירנת השעון צווחת.
יושבת על המיטה, מבט קדימה.
מה היום ?
עוד יום ריק.
מה מחר ?
כנראה עוד יום ריק.
חלום מוזר ..
חלום.

~

היא יושבת בשקט על המיטה שלה, דמעה מתגלגלת על הלחי השמאלית שלה.
הבעה אדישה, היא כלכך אדישה תמיד.
היא סוגרת את התריס.
אף פעם לא סגרה אותו.

מודעה תלויה על הלוח ליד הבניין.
אנשים נכנסים ויוצאים מהדירה שלה.
אני לא רואה אותה יותר.
אף פעם.


תגובות (3)

יפהפה לחלוטין. בהתחלה חשבתי מה לעזאזל למה שזה יהיה בגדים שחורים רגילים, ואז רק אחר כך הבנתי את האווירה המשונה של החלום. זה עשוי נהדר, מעביר את המתח ואת הרגישות בסיטואציה. הבלבול עשוי נהדר גם כן. קל להזדהות והחלק האחרון פשוט עוטף את זה בצורה נהדרת. אני חושבת שברור שהחלום הזה קשור לטראומה שלה. בקיצור – נהדר.

23/11/2016 15:13

משום מה בחלק הראשון הרגשתי אווירה של פעילות אל טבעית אפלה, ובאחרון כאילו נחיתה למציאות. זה מעורר מחשבה ואפשר לראות את זה מכל מיני כיוונים, אהבתי.

23/11/2016 20:24

אני אוהב שציירת לי בראש קרעים של 'רגעים' שונים.
בסוף עטפת את זה (כמו שאמרה oliv) באמת פשוטה.
מאוד יפה :)

30/11/2016 11:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך