noel_collins
אל תנסו להשיג אמונה בלי לקבל הוכחות לקיום הדבר, כי זה בסך הכל ישלה אתכם; פשוט תהיו חזקים בדרככם, never give up. כי ככה נהנים מהחיים.

לא מתייאשת.

noel_collins 20/05/2012 792 צפיות 2 תגובות
אל תנסו להשיג אמונה בלי לקבל הוכחות לקיום הדבר, כי זה בסך הכל ישלה אתכם; פשוט תהיו חזקים בדרככם, never give up. כי ככה נהנים מהחיים.

להתייאש הוא מושג שבני אדם קטני-אמונה המציאו לעצמם בכדי לתאר את בלבולם הפנימי.
גם גדולי-אמונה המציאו את המושג הזה, בכך שהמציאו את אלוהים.
אולי תגידו לי שאני לא יהודיה, או אולי לא נאמנה למורשת האבות שלנו, אך מה לעשות? האמת כואבת, והאל שאימצנו לעצמנו אם כל הצער שבדבר, פשוט כעמוד עשן שמתנופף במדבר סיני- מתפוגג ולא קיים. לא עוד, לא בכלל. רק קטני-אמונה בעצמם יצרו אותו, ומכשקטנה אמונתם עוד יותר- באמונת האשליה שלהם גם חרבו להאמין.
ואני מעולם לא האמנתי באלוהים. לא אחד, לא רבים.
אולי כשהייתי קטנה מאוד וההורים הכניסו לי לראש את דבר הקיום-בספק שלו. כי בעצם מעולם לא נזקקתי לאמונה; כי אם מצפים להישען על מישהו או משהו, בסופו של דבר מגלים שהוא לא תמיד שם לצידך, או מאידך, בכלל לא היה מלכתחילה.
כי אני לא מתייאשת.
אני חזקה, לא מאמינה באף אחד, לאף אחד.
חושדת חושדת, אבל לפחות מפיקה מכך תמורה.
אני מאמינה רק בעצמי, וגם לזה אני שונאת לשייך את המילה ״אמונה״.


תגובות (2)

בכללי הכתיבה שלך פה והקטע פה הוא יפה…
אבל לא כדאי להביא פה דעות אתאיסטיות…
זה יכול להסיט אנשים מאמונתם..
את צודקת… אם אתה נשען על מישהו זה לא אומר שהוא תמיד יהיה שם…
אבל עדיף לשמור דעות כאלה לעצמך… לכי תדעי מה את תגרמי לאנשים לחשוב…
אני דיי מודה, אני אחת שמתחזקת… לא להיות ממש דתייה! אבל איכשהו מנסה להיות קשורה…
חחח ואפשר להגיש שאני לא מתייאשת מהאמונה שלי…
כמו שאומרים "כל אחד באמונתו יחיה".

28/07/2012 16:29

אני מבינה את זה, ואני לא מתכוונת להסיט אף אחד גם אם זה נראה ככה.
כפי שאת אומרת, תחיי במה שאת מאמינה בו.
את דעתי האישית עדיין לא שינית.

28/07/2012 16:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך