neomy-k
בהשראת הגשם הראשון והגעגוע האחרון, מקווה שאהבתם (:

להכאיב מעט ללב

neomy-k 16/10/2015 917 צפיות 8 תגובות
בהשראת הגשם הראשון והגעגוע האחרון, מקווה שאהבתם (:

בלילה קר, כשסופה משתוללת בחוץ,
אני שוב לוקחת לידי קופסא של זיכרונות ומחטטת בין הרגעים הקטנים, הימים המושלמים, החיוכים והדמעות.
אני משתהה לרגע כשבידי אחוזה תמונה ישנה מבעדה אתה מחייך אלי. אותו חיוך גדול ומקסים שעדיין חי בי, בדימיון שהספיק זה כבר להתעוות, והגשם מתחיל לפעום בקצב תואם לזה של לבי.
אני מחבקת כרית קטנה וחמה ובוחנת כל פרט בך; אני כמעט יכולה להרגיש אותך שוב לידי,
להריח את הריח הממכר שלך, לראות את העיניים היפות שלך; כמה תום ואושר טמונים בהן, כשאתה יודע שמבעד לתצלום, אני אראה אותן ואחייך למראה המקסים שנצרתי עמוק בפנים, בדיוק במקום בו כל האהבה שלי ירדה לטימיון כשפחדת לקבל אותה ואמרת לי לשמור אותה אצלי.
'שמרתי, אתה שומע?'
אני לוחשת לך במחשבותיי.
היא עדיין ממלאת אותי ומאיימת לשבור אותי לרסיסים.
'היא עדיין אצלי, אתה יודע?'
מחכה לרגע בו תטען שהיא שלך ואני בחיוך מרטיט, אהיה מאושרת להעניק לך אותה, להחזיר את העולם הקטן והמושלם שלנו להתקיים במציאות השבורה; אותו, נהגת לציין בפניי בכל הזדמנות, הוקרת כל כך…
'היי, איך אתה לא רואה את זה? אני עדיין שלך'.
אני שמורה לך ונדמה כי לעולם לא אוכל לשחרר…
אני רוצה לתת לך ללכת. אני רוצה להרפות מהמחשבות עלייך. אני כל כך רוצה לדעת איך שוכחים וממשיכים הלאה… אבל כנראה שישנם דברים שמרגע בו הם נחרטים, לא יהיה דבר שיהיה בכוחו להסירם.
היי אתה,
כן, אתה…
איך היית יכול לשבור אותי, רק בגלל שהיה לי להעניק יותר ממה שהיית יכול להכיל?
צביר של דמעות מציף את העיניים ואני נושכת את שפתי התחתונה להיאבק בהן.
איך יכולת לקחת את לבי, ולא להחזיר…
ורגע אחר כך, אני מחזירה את התמונה אל הקופסא. יום חדש עומד לו בפתח ואני נועלת אותה, דוחקת אותה בפינה חשוכה ונידחת בירכתי מוחי, במקום אליו לא אוכל שוב להגיע עד לגשם הבא, עד ללילה שמחוץ לחלוני יביא עמו רוח סערה…


תגובות (8)

נעמייייי!!!! ♥♥
הו בחיי, בדיוק חשבתי על אנשים ישנים מהאתר ופתאום אני רואה סיפור שלך. חדש. O:
כל כך התגעגעתי לכתיבה המקסימה שלך! הדרך שבה את מתארת דברים, שבה את מושכת את הקורא להמשיך לקרוא, גורמת לו להרגיש כאילו הוא חלק מהסיפור ויד חמה מלטפת אותו… כל כך התגעגעתי לזה. הכתיבה שלך עדיין מקסימה אותי כמו תמיד (ואף יותר!)
יש בך משהו אמיתי וכנה שפורץ ממך בזמן שאת כותבת, וזה מה שאני אוהבת. הכתיבה שלך היא שלך, ייחודית.
ממש אהבתי את הקטע. מרגישים בו חזק את הזיכרון והגעגוע ואת הזמן שחלף..
שבת שלום ^-^

16/10/2015 17:10

    תודה אהובה!
    שמחה לראות שאת עדיין יוצרת ומפרסמת, עתיד מזהיר עוד לפנייך בתחום.
    שבת שלום ושוב תודה על התגובה החמה! ♥

    16/10/2015 17:32

מסכימה עם ספיר שהגיבה מעליי, קטע נהדר!^
כתיבה מקסימה ובהחלט ממחישה את האווירה. חוץ מהשלוש נקודות שהייתי מחליפה בנקודה, שימוש נהדר בסימני פיסוק!!!(דבר נדיר בימינו, אפילו מצידי).
אהבתי את הקטע מאוד. סיפורי אהבה שמועלים פה באתר בדרך כלל קיטשיים, לא מגוונים ולא יוצרים "ריגוש" מה שנקרא. אבל הקטע הזה… פשוט יפיפה. מסכימה לגמרי עם ספיר- יש משהו מאוד רך, עדין ומושך בכתיבתך, סוג של קסם מיוחד בכתיבה שיש לכל כותב, ואת ניחנת בקסם בין המיוחדים… ממש נעים לקרוא, יוצר תחושה של נינוחות גם אם התוכן עצוב.

אז זהו. מקווה שקראת את כל המגילה הזאת… אם תעייני בסיפורים אחרים ותראי במקרה תגובות שלי, תוכלי לשים לב שאני תמיד עושה מגילות.
אז מקווה שתסלחי לי שבזבזתי בערך איזה 5 דקות מזמנך על התגובה הארוכה הזו!
שבת שלום♥

16/10/2015 18:25

    אלפי תודות, אני ממש מעריכה את התגובה המפורטת והחמה שלך, תמיד שמחה לקבל ביקורת ולשמוע הערות שבעזרתן אוכל לשפר את הכתיבה שלי.
    שמחה שאהבת! ושבוע מקסים (: ♥

    17/10/2015 21:06

מושלםםם!! הכותבת הכי טובה באתר

03/11/2015 00:35

    תודה רבה, שמחה שאהבת D:

    04/11/2015 05:42

נעמי היקרה, כל כך התגעגעתי! והנה אני פה…
אז כמובן כמובן שנסחפתי בכתיבתך, וכל התגובות פה לפניי כבר אמרו את כל מה שרציתי להגיד.
אני כל כך שמחה לראות שאת עדיין פה, ולא נטשת כמו רבים וטובים.
הכתיבה שלך סוחפת, מרגשת, איכותית ומדהימה! (את יודעת את זה כבר, נכון? אבל בכל זאת כיף לשמוע שוב, אז הנה אני מתזכרת אותך לייחודיות שבכתיבתך).
המשך יום נפלא, קלואי :-)

03/02/2016 13:56

    קלואי!
    התגעגעתי אלייך!
    איזה כיף לקבל ממך תגובה כזו, אני ממש שמחה שאהבת,
    בהחלט משמח לשמוע שאחרי כל כך הרבה זמן שלא כתבתי באתר, הכתיבה שלי עדיין מצליחה לגעת ולרגש אותך,
    אוהבת המון ❤

    24/02/2016 17:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך