להתעורר בבוקר ולגלות חצ’קון חדש

16/07/2018 476 צפיות תגובה אחת

אני מסתכל במראה. עוד חטט מתגלה, עוד חצ'קון מפציע. כל אחד מהם משליך על פאק אחר. אחד על חוסר ביטחון, אחד על שנאה עצמית, אחד על חוסר משמעות. החיבור בין גוף ונפש מעולם לא היה סקסי יותר. לפעמים כשאני צופה באיזו תכנית טראש רכילותית, איזה גילטי פלז'ר טוב ורואה את כל הפרצופים המשורטטים והנקיים, הגופות המעוצבים והחטובים, משתזפים להם באיזה מיקונוס או בקריביים, אני חושב לעצמי – להם אין את הרגעים האלה? הרגעים האלה שבהם אתה מתעב את עצמך? בהם אתה בטוח שאף אחד לא ישים לב אם תעלם. לא, לא רק במסיבה ההיא. בכל אופן, הפרצופים שלהם, הם חלקים, צחורים, האם יש נוסחא? חיים חסרי דאגה + פרסום = פנים נקיות וחלקות. ואולי אני סתם מנסה להכריח תאוריות מופרכות, הרי הכל מתחיל ונגמר בכסף. כסף קונה אושר, כסף קונה לוק, כסף קונה לב שקט. לב שקט… יש אנשים שנולדים עם זה? זאת תכונה נרכשת? איפה הייתי כשקיבלו את המדריך?

מביט שוב במראה. מתחיל לספור. אחד – על ההיא שהבריזה לי מהדייט בשנייה האחרונה, כמה שהיא הייתה יפה. שתיים – על ההיא שלא ידעה אם יש לה את המקום להכניס אדם נוסף לחייה ועל הדרך גם האקס שלה חזר לתמונה, אבל זה מקרי לחלוטין. שלוש – על אחד מאותם מלטדאונים שממאיסים אותי על הסביבה. ארבע – על שינוי מצב הרוח בהתאם לאלוהים יודע מה. חמש – על השתיקות המביכות, הרגעים בהם אני מתכנס בתוך עצמי, כמו שבלול, והעולם, הפלא ופלא, ממשיך להסתובב, העגלה נוסעת אין עצור. שש – על ההיא שנפרדה ממני בטלפון אחרי 3 חודשים, ההיא שרצתה שנחזור ואני כבר הייתי אטום וקר כל כך שלא יכולתי למכור לה את האשליה הזאת, שזה אפשרי. ההיא, שזה בכלל לא יפה שאני קורא לה "ההיא". היחידה שהרגשתי אליה משהו ב-25 שנות יובש ובדידות, שקיבלתי ממנה חום ואהבה. אבל אולי זה הכל טיימינג, ואולי בסיטואציה אחרת, בתקופה טובה יותר, עם קצת יותר ניסיון עם המין הנשי, אולי זה יכול היה לעבוד. אולי.

מבט אחרון במראה. תוהה לעצמי מתי אתעורר בבוקר, אגש לשירותים, אבחן את עצמי ולא אגלה חצ'קון חדש. מתי אגיע למצב שבו הפצעים יגלידו, יטשטשו, גוד פורביד יעלמו. כל הסיפורים יהפכו לאנקדוטות רחוקות, אחת מאותן שנינויות שאתה שולף באיזו שיחה חברית בפאב, כשאתה כבר מרגיש בנוח לספר אותן, לחלוק אותן, שהן לא נוגעות בנקודה רגישה. סיפורים שהשארת מאחור, ששיפרו אותך, שבנו אותך. עדיין מחכה ליום, מה שבטוח – It's gonna be a glorious day


תגובות (1)

אתה יכול להעביר קווים בין חצ'קון לחצקון, אולי תגלה ג'ירפה.

17/07/2018 00:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך