למה אני נחשבת רוצחת כי אני אוכלת בשר?

שקדי ^_^ 17/11/2013 1012 צפיות 12 תגובות

אין לי בעיה עם צמחונים (או עם טבעונים) באמת שאין לי בעיה אתכם.
אין לי בעיה עם זה שאתם לא אוכלים בשר, שקשה לכם עם זה,
באמת שזה ממש לא מפריע לי, אני מכבדת אתכם.
אני לא מכבדת את העובדה שאתם נטפלים אליי ברחוב, או שאתם מציגים ראשים כרותים של חיות כהדגמה למה שאנו – אוכלי הבשר – עושים כיביכול לחיות הללו.
למה אתם נטפלים אליי? מה עשיתי לכם? מה אתם רוצים ממני ולמה אתם נכנסים אליי לצלחת?
אני לא מתעצבנת עליכם שאתם אוכלים את האוכל של האוכל שלי, למה אתם מתערבים במה שאני אוכלת?
זה מפריע, זה מציק, זה מעיק וזה כבר עובר כל גבול.
אתם מאשימים אותי ברצח, מאשימים אותי שאני אישה רעה, אתם צועקים עליי ופותחים במחאות כנגד כל אוכלי הבשר וכל בתי המטבחיים שאנו פשוט בושה לאנושות.
אני כבר לא יכולה לסבול את העובדה הזאת, שאתם קוראים לי רוצחת.
מאיפה לכם שאני לא צריכה לאכול את הבשר הזה מכיוון שאני שאני צריכה לצאת מאנמיה?
מאיפה לכם שיש לי בעיה עם בליעת כדורים ולכן אני לא מסוגלת לקחת כדורי ברזל?
מה אתם יודעים עליי ועל הצלחת שלי שאתם מטיפים לי ככה?
זה מציק ומעיק ונמאס לי לסבול זאת כבר.
אנחנו מכבדים אתכם, אנחנו לא מגנים אתכם בשמות גנאי אנו מקבלים אותנו לחברה אך אתם לא מוכנים לקבל אותנו.
אתם מתנשאים מעלינו, אתם יורדים עלינו אתם מתייחסים אלינו כמו היינו השטן עצמו.
נמאס לי כבר מזה.
חשוב לי לציין שאלה לא כל הצמחונים והטבעונים למעשה יש המון מכם שלא מתנהגים ככה לי יש בעיה עם אלה שמחשיבים אותי כרוצחת אבל את רובכם אני מכבדת (גם אמא שלי צמחונית).
מקווה שהבנתם את טענתי.


תגובות (12)

את לא רוצחת. נועדנו לאכול את החיות, בשביל זה יש לנו ניבים. אני אישית, לא ממש מבינה צמחוניים, ובעיקר לא טבעוניים. אני מסכימה איתך, אבל לא כל הצמחוניים/טבעוניים כאלה. את מין הדבקת סטיגמה עליהם.

17/11/2013 07:44

אני סוג של צמחונית (בעיקר בגלל שבשר מגעיל אותי גם בטעם) ואני גם חושבת שלא ממש צריך להיטפל לכולם בקטע הזה, זה לא שכל העולם יום אחד יחליט להיות צמחוני (למרות שאני מקווה שזה יקרה)

17/11/2013 07:46

לדעתי קיבלנו הרבה דברים בחיים, שעוזרים לנו להתקיים, כמו עצים לבניית רהיטים וכאלה…
אז לדעתי גם קיבלנו את החיות כך, שהם עוזרים לנו להתקיים גם, שבשר זה דווקא בריא.
וחוץ מי זה, את צודקת לא עניינם מה את אוכלת, והם לא צריכים להסתכל בצלחת שלך.

17/11/2013 07:47

אני אומר משהו,
כשחותכים ירק, כואב לירק.
כן כן! זה כואב לו! גם הירק סובל! (מצאתי מחקר באינטרנט שמוכיח את זה).
אז מה?
זה לא נחשב רצח?!

את לא רוצחת כי את אוכלת בשר. בשרשרת המזון זו המטרה של בניי האדם.
אם נחש אוכל עכבר אז הנחש רוצח?
לא!
בדיוק כמו בניי האדם. אז מי שאוכל בשר הוא לא רוצח.
באמת יש לי בעיה קטנה של אנמיה שאני צריכה לאכול בשר אדום. גם את זה הצימחוניים צריכים להבין. בדרך כלל לא מעירים לי על זה כי כולם לא חושבים על זה יותר מדיי.
אז… לא יצא לי שאומרים לי שאני רוצחת…
אבל אני מניחה שזה מעצבן ><.

17/11/2013 07:55

דה פוקס – אני רשמתי שלא כולם ככה, ואני ממש לא אדביק עליהם סטיגמה, במיוחד כשאמא שלי צמחונית אבל בגלל הסיבה של נטע (היא לא אוהבת את הטעם) ועכשיו זה כבר מסוכן לה, אבל זה לא קשור אני לא אדביק עליהם סטיגמה כי אני שונאת את זה ולכן הדגשתי בסוף שזה לא קשור לכולם.
נטע – כמו שאמרתי גם אמא שלי צמחונית כמוך ואני לא חושבת שכל העולם צריך להיות צמחוני, כי אז יתחילו להיות קניבלים, לדעתי.
אנונימית – בשר זה בהחלט בריא, וכמו שכתבתי בקטע בגלל שלא אכלתי מספיק ממנו אני אנמית ואני לא יכולה לבלוע כדורי ברזל כי אני פשוט לא מצליחה לבלוע כדורים.

17/11/2013 07:55

סוליטר תני כיף וירטואלי גם אני אנמית!

17/11/2013 07:57

ניסחת את זה יפה מאוד בגובה העיניים ובלי להתנשא ובלי לפגוע.
אני מסכים איתך מאוד, ומצדיע לדרך שבה הבעת את עצמך.

17/11/2013 09:03

סוליטר, ההשוואה שלך בין נחש לאדם אינה נכונה, כי גם נחש שגונב אינו גנב וכשאונס אינו אנס, לחיות אין מוסר או ערכים, ואנחנו בני האדם נבדלים מן החיות ביכולת הבחירה שלנו וביכולת להבין מוסר (כלומר, נדרש מאיתנו לבחור בטוב לפי ערכי המוסר). כשאנו פוגעים, אנחנו אשמים (בהנחה שיש לנו בחירה חופשית), כשחיה פוגעת, הטבע אשם.
השאלה פה היא אחרת: האם פגיעה בחיה נחשבת למעשה שאינו מוסרי כשהפגיעה משרתת צורך אנושי?
אבל אני חושב שלפני שנפנה להתייחסות לעניין זה, נדרש מאתנו כחברה אנושית, להתייחס לנושאים חשובים בהרבה, כמו פגיעה באנשים למשל. אז אם כול הכבוד לזכויות החיות, אם היו האידאליסטם הצמחוניים תורמים את כוח האדם שלהם למטרות נעלות יותר, כמו עזרה לבני אדם, אולי הייתה האנושות מתייחסת לטענותיהם ברצינות יתרה, אך בינתיים, יש לנו (כציוויליזציה) דברים חשובים יותר לעשות מלהציל תרנגולות.

17/11/2013 13:32

ודרך אגב, השוואת אנשים לחיות בעניינים שכאלו (דרוויניזם חברתי "החזק שורד" שמוחל על האנושות) היא מן הדברים שנהגו הפאשיסטים והנאצים להשתמש בהם כדי להצדיק רצח עם. ברור לך הרי שהתנהגות הטבע לא מצדיקה התנהגות אנושית, נכון? בטבע מטאורים מרסקים כוכבי לכת, אין זה אומר שהדבר מוסרי ושהאנושות רשאית לעשות כן. לטבע אין שכל, לנו יש.

17/11/2013 13:36

אני לא קוראת לאוכלי הבשר רוצחים למרות שאני צמחונית, אני צמחונית כי בשר זה לא טעים לי, אני כבר כמה שנים צמחונית, רוב החברות שלי לא צמחוניות ולא אכפת לי לראות אנשים אוכלים בשר אבל לא הייתי הולכת לשו שניצל ביישוב שלי כי הריח של השניצל שם נורא חזק (אני יודעת כי עברתי ליד זה והיה ריח חזק של שניצלים) וגם הריח דיי מגעיל אותי, אבל אין לי בעיה עם אוכלי הבשר, אני גם בולעת כדור ברזל פעם בשבוע למרות שזה מגעיל אותי ורק לפני כמה שנים נהייתי צמחונית והתחלתי לבלוע את הכדורים השנה.

17/11/2013 13:41

אסטוניאן – זו הייתה הכוונה שלי שמחה שהצלחתי להעביר את הדעה שלי בצורה שרציתי ושמחה שנהנית ממנה :)
דני מהסיפורים – אתה צודק אבל למה אתה משוואה את סוליטר לנאצים?
דידי – אני לא נגד צמחונים ולא אמרתי שכל הצמחונים כאלה, אני מבינה שזה מגעיל אותך ואני שמחה שאת לא מאלה ששונאים אוכלי בשר :)

18/11/2013 05:50

אני לא משווה אותה, אני משווה את הטענה שלה, כדי שהיא תוכל לראות כמה הטענה טפשית ושגויה.

18/11/2013 07:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך