ומה אם הייתי יכולה לצעוק?

devil 13/06/2013 823 צפיות 8 תגובות

ומה אם הייתי יכולה לצעוק?

לצעוק עד הסוף, עד שיכאב לי הגרון. לצעוק צעקת מחאה, שכולם ישמעו, אפילו אלה שגרים רחוק רחוק, ידעו שאי שם יש מישהו שצועק כי קשה לו.

תמיד יש מישהו שקשה לו.

אנשים, אנשים כמוני, שומרים את זה בפנים. הדבר היחיד שיש להם זה המחשבות שלהם. ואף אחד לא מבין אותם, והם מנסים להתלות בדברים שטותיים, אבל זה לא עוזר. כי בעצם, אין אף אחד בשבילם. כי בעצם הם חסרי תועלת שכולם שונאים.

בגלל זה הם מבקשים לצעוק.

הם רוצים לצעוק חזק חזק ושפתאום הכל יהיה בסדר. אבל הם לא יכולים, כי יש להם גוש בגרון שאומר להם לא. ואף אחד לא יכול להלחם בגוש בגרון כי הוא מחליט על הכל והוא נמצא שם תמיד וכובל אותך תחת חוסר הביטחון העצמי שלך. הגוש הוא חוסר הביטחון העצמי שלך.

יש לי תמיד גוש בגרון.

ואני שוב מנסה לצעוק. אני שוב מחפשת בגלל מה. ואני שוב מבינה שלא צריך סיבה. אף אחד לא צריך סיבה בשביל לצעוק. כל מי שיכול צריך לצעוק. לצעוק עד שיכאב לו בגרון ואז כולם ידעו שקשה לו. הם ידעו שקשה לו אבל הוא חזק ונלחם גם בגוש בגרון ובכל המאתיים ושתיים דברים אחרים שקשים הרבה יותר מכל גוש שהיה יכול להיות אי פעם בגרון של מישהו.

אני לא יכולה לצעוק.


תגובות (8)

חזק ביותר

13/06/2013 08:23

פשוט תצעקי, ושכולם יתפוצצו.

13/06/2013 08:27

קטע עצמתי, את כותבת בצורה כזאת שאני יכולה להרגיש את המילים, להזדהות איתן.
זו הרגשה נוראה לשמור את הכל בפנים ולהיחסם בידי הגוש שבגרון, אני מכירה את זה, אבל זה עוד יחלוף, זה תמיד ככה, גם התקופות הכי קשות כשהכל בוער בפנים, עוברות – ככה העולם עובד…
בכל מקרה, את כותבת מדהים, הרבה זמן לא היית באתר, נכון? אני שמחה שחזרת לכתוב (=

13/06/2013 22:04

האמת שאחרי שכתבתי את זה צרחתי על אח שלי עד שנהייתי צרודה, אז אני בסדר בערך. ונעמי, כן, היה לי מחסום כתיבה קטן, ואחרי זה גם התגעגעתי לכתוב לעצמי.
זאת אומרת, רק לעצמי.
תודה לשלושתכם.

14/06/2013 01:47

ממש אהבתי את הקטע, אבל לא יכולתי שלא להתעלם מההרגשה בסיפור. קרה משהו? את מרגישה בסדר?

14/06/2013 04:11

אני אהבתי מאוד.
אבל כמו שהאנגרית אמרה – אני לא יכולה שלא להתעלם מהבעת הרגשות.
נהדר!

14/06/2013 04:18

אני מרגישה בסדר גמור, זו פשוט הייתה פריקה כללית על ההרגשה שלי כל הזמן, ולא בגלל מקרה ספציפי. תודה רבה לשתיכן!

15/06/2013 15:07

גם אני מרגישה לפעמים ככה, אני יודעת איך את מרגישה. אני תאמת גם ילדה שלא מרשה לעצמי לצרוח, לא משנה כמה אני רוצה. במקום זה אני בועטת בדברים בשקט בחדר שלי עד שכואב לי הרגל.
הכליבה שלך ממש מיוחדת.

18/09/2013 04:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך