מתואר פה בו הכל דמות מסוימת, לא הרבה יותר מזה אני ממש אשמח לשמע מה אתם חושבים ואיך אתם הבנתם את זה :)

מבט אמיתי

11/02/2016 885 צפיות 8 תגובות
מתואר פה בו הכל דמות מסוימת, לא הרבה יותר מזה אני ממש אשמח לשמע מה אתם חושבים ואיך אתם הבנתם את זה :)

מי שבאמת הסתכל, פחד להביט שוב.
היא עמדה שם. יחפה,זהובה, חסרת הבעה מסוימת.
היא נראתה לא כל כך קשורה לנוף
למעשה ממש כאילו הגיעה במקרה לציור שציירה בעצמה
ולמרות זאת, איש לא שם לב לקיומה.
או שהם כולם החליטו לא להתייחס.
יש להם נטייה כזאת, מרוב שהם מקובעים בעצמם, הם לא מסוגלים לראות מציאות שאינה תואמת את מה שהם חושבים.
כנראה שלא היה לאכפת לה כשכן שמו לב והסתכלו עליה קצת מוזר, היא רק משכה בכתפיה והזעיפה את גבותיה.
לא הולם נערה בוגרת, אפשר לחשוב.
אבל היא התבגרה כל כך מזמן, שכבר הרשתה לעצמה הכל.
אך לרוב מי שכן נתן מבט, היה נראה כאילו רחוקה וקטנה, ממש לא משמעותית.
נראה היה כי אין היא מסוגלת לגרום כל נזק.
אבל היא יכלה לשכנע אותך בכל.
שהוא צריך להגיד לה תודה על שהושיט לה עזרה.
שהים נמצא מעלינו ושהשמיים נופלים.
שהשמש איננה אלה היא וכולם הכוכבים שצריכים להסתובב סביבה.
ובעצם, אולי תשאל את עצמך,
מה האמת בכלל?


תגובות (8)

לא קראתי את הסיפור אבל.. איזה שם מגניבבבבבב דוד ריקקק

11/02/2016 08:02

מאוד אהבתי, התיאורים היו ממש יפים.
אבל לשאלתך מה הבנתי – ובכן, בהתחלה הבנתי שזאת מישהי, כנראה שתקנית, מסוג האנשים שעומדים בצד ואף אחד לא שם לב אליהם או שלא אכפת לאנשים מהם. לקראת הסוף, יחד עם התיאורים של השכנוע, זה הפך להיות לי מעט מוזר והסוף גורם לי לחשוב "מי זאת? האם אני מכיר אותה?".

11/02/2016 23:07

תיאורים מדהימים ואוסיף ואומר שאת ממש יכולה לפתח מהקטע הזה סיפור!

11/02/2016 23:20

היי לך:) רצתי להכיר אותך יותר וקראתי את היצירה שלך, היא באמת מעלה נקודות למחשבה. שאני קראתי את הקטע, אני חשבתי על 'אמת'. תחילה כולם יודעים שהיא קיימת, אבל מתעלמים מימנה ומי שמחליט להתייחס אליה, מגלה שהוא חיי עולם אחר ממה שהוא דמיין, עולם של שקר שרק עם האמת יוכל להמשיך לחיות חיים טובים יותר.

08/08/2016 11:29

    וואו זה די מעניין כי כשכתבתי את זה פחות חשבתי על זה אבל הנושא הזה היה אצלי הרבה בראש באותה תקופה.

    08/08/2016 15:32
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך