michalosh
היי עוד קצת עליי וכן זה קצר ולא הגיוני כי לא היה לי כוח להמשיך.ועשיתי את זה בכוונה סיפורים קצרים ולא אישיים כדי להפתיע בסוף.מותחת שכמותי...נכון?!

מגושמת

michalosh 20/03/2014 718 צפיות 7 תגובות
היי עוד קצת עליי וכן זה קצר ולא הגיוני כי לא היה לי כוח להמשיך.ועשיתי את זה בכוונה סיפורים קצרים ולא אישיים כדי להפתיע בסוף.מותחת שכמותי...נכון?!

אני זוכרת את אותה נערה, הנערה המגושמת הזו. במבחניה תמיד הייתה שוכחת לרשום את שמה.והמבחנים היו מבולגנים ועמוסים בדפי טיוטה.יום אחד מורתה אמרה "יש לך בלאגן,בלאגן" מורה אחרת אמרה "את לא מסודרת,המבחן לא מסודר".
ומורה אחרת אמרה "זה הכל מתחיל מהראש".
לא היה יום שהנערה לא הייתה מתנגשת בקירות,בעמודים ואפילו באנשים.
זה היה אז מדובר בנערה עדינה,שאם בטעות היא דרכה על מישהו ברגל היא הייתה צועקת "איה" במקום האדם הנפגע.ואז מיד היא הייתה מצטערת,מצטערת על טיפשותה ועל תגובתה הלא אופיינית לכל אדם.
הנערה המגושמת הזו הייתה עושה לעצמה "פאדיחות" על כך שהיא אמרה משהו בלי לחשוב פעמים ולאחר מכן התחרטה על מה שעשתה.
הנערה הזו היא אני.


תגובות (7)

מצחיק עד כמה שזה דומה לי אני גם אומרת איה כשאני פוגעת במישהו חחח
את כותבת נורא יפה ואת נותנת לי השראה

20/03/2014 22:36

לעאזאזל זה לא הראה את התגובה המלאה. ם.ם רשמתי שאני מקווה שאת תמשיכי לקרוא את הסיפורים שלי כי את נותנת לי מרץ לכתוב עוד ועוד
ואני ממש אוהבת את המחמאות שלך! תודה רבה!

20/03/2014 22:41

    כול כך מתחברת אליך…………..
    את יכולה לשאול את תולעת סיפורים….
    הייתי בחופשה עם משפחתי ושכרנו דירה ונחשי מי הייתה היחידה שהתנגשה בקביעות -כול פעם שעברה על יד הכיסא- בכיסא הברזל?
    אני!!!!
    ולמי נתקע קוץ של דורבן בבוהן ויצא מהצד השני??
    אני!!!!
    ולמי… טוב זה כבר דורש פורום יותר אינטימי… :)
    חחח
    קיצר, תסמכי עלי שאני מתחברת אלי ממממממממאוד!

    20/03/2014 22:46

איה XD את מגושמת..כלכך..
מוכשרת ♥

20/03/2014 22:49

העלתי שיר חדש, אשמח לביקורת ♥

21/03/2014 17:52

עניתי לך בשיר שלי,

21/03/2014 22:36
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך