מדינה גרעינית

Daniel Pinto 14/12/2021 336 צפיות 3 תגובות

חורף 2030:
בסיס מוצב חרמון לפנות בוקר, כולו מכוסה בשלג, העמדות שמירה מאוישות בחיילים עייפים שקופאים מקור, מחכים לאלו שיחליפו אותם במשמרת. איתן זייצ'יק היה אחד מהחיילים שאיישו את עמדות השמירה כל הלילה. הוא חשב שעוד יום שגרתי יחלוף בלי שום שינויים. מבחינתו לא היו צריכים בכלל עמדות שמירה. "הערבים מפחדים מאיתנו, אנחנו פי מיליון יותר חזקים מהם" כך חשב בליבו. במקרה הוא שם לב שאיזשהו דמות זזה במרומי גבעה שממולו, "סתם איזשהו רועה" פטר בידו, אבל לפתע הוא שומע קול שיגור טיל, אז הבין שטעה, ולפני שהוא הספיק לעשות משהו עמדתו מתפוצצת לרסיסים ומותו נקבע במקום. שאר החיילים אם עד לפני רגע רצונם היחיד היה ללכת לישון עכשיו זה היה איך להישאר בחיים ולעצור את המפגע. המוצב נכנס למצב כוננות. מייד נשלחו הודעות חירום לקריה הביטחונית בתל אביב על מטח טילים קטלני, אבל לפתע מתקפת סייבר אירנית משתקת את תשתיות צה"ל וגורמת להפסקת הקשר בין בור הפיקוד למוצבי צה"ל ברחבי הארץ. תוך דקות ספורות בכל רחבי הארץ מופעלים אזעקות, ולאחריהם לא אחרו לבוא מטחי הטילים שגרמו להרס רב ולאובדן חיים. כפי שהתברר, כל מוצבי צה"ל ספגו מטחי טילים ונפלו בשבי הליגה הערבית, הערבים פתחו במבצע משותף להשמדת האויב הציוני. בלי התמהמהות חיל האויר של צה"ל עולה למתקפת נגד, ולתדהמתם מתגלה בפניהם ששיירות של טנקים ערביים עושים דרכם לכיוון ירושלים בעוד שטנקי מרכבה צהליים מחוררים וחרוכים עומדים בצידי הדרך. בעוד שהם מעכלים את המחזה המחריד הזה הם שמים לב שטילי קרקע אויר משוגרים לעברם ממערכות500S תוצרת רוסיה, הטייסת מנסה לחמוק מהטילים אבל עם כאלו טילים הם לא נפגשו בעבר, וכל מטוסי חיל האויר במהלך אותו יום לפני שהספיקו לעשות משהו יורטו והופלו ארצה. בהיוודע שחיל האויר נחל תבוסה במהלך היום הראשון של הקרבות אזרחי מדינת ישראל נכנסו לפאניקה. הצמרת המדינית מבינה שאין ברירה אלא להשתמש בנשק יום הדין. ראש ממשלת ישראל ביבי נתניהו מורה לעוזרו להביא את המזוודה הגרעינית של מדינת ישראל ולהדליק שידור חי ממשרד רה"מ. "אזרחי ישראל.. ערבים המניאקים החליטו לפתוח מלחמה כוללת נגד מדינת ישראל… הם עשו טעות גדולה… הם לא מכירים אותנו… למדינת ישראל יש מזוודה גרעינית שחורה.. המזוודה הזאת מכילה כפתור עם הפעלה של נשק גרעיני.. אסי תביא את המזוודה… תודה" ביבי פותח את המזוודה לעיני המצלמות ולתדהמתו הוא מגלה פחית קולה עם ערמת גרעיני חמנייה. כפי שהתברר, למדינת ישראל לא היה נשק גרעיני ולא נשק יום הדין ורק בשביל להפחיד המציאו את המזוודה השחורה שאמנם הייתה גרעינית אבל במובן אחר. התקרית המביכה הזאת לא רק שלא הועילה למדינת ישראל אלא אף הזיקה ולא הייתה ברירה אלא להשתמש בנשק ניסיוני שפיתחה התעשייה האווירית. לצורך הפעלתו היו צריכים שני טייסים מנוסים, אבל כנזכר כל טייסי חיל האויר יורטו והומתו ע"י הערבים. לשמחת הקבינט הביטחוני התקבלה הודעה שבדיוק שני טייסים שרדו, אחד רציני, והשני סטלן שלא השתתף בהתקפת נגד מכיוון שהיה בסטלה ולא הצליח למצוא את הדרך לבסיס הצבאי, משימתם הייתה לטוס במטוס זעיר שאי אפשר היה לגלותו במכ"ם לכיוון הפירמידות בקהיר ולאיים על הליגה הערבית שאם הם ימשיכו במתקפה אז הם יפוצצו קיבינימט את הפירמידות בגיזה ואת הספינקס. ואכן לא עברה שעה והם כבר היו בשמים, במהלך הטיסה הסטלן שואל את הרציני "יש'ך אש" הרציני "בשביל מה?" הסטלן "בשביל סיגריה… אגב רוצה גם?" הרציני "תגיד לי אתה הזוי?.. המטוס הזה ממולא בחומר נפץ… ניצוץ אחד ושנינו נהיים פרגיות" הסטלן "פרגית עם פרגית.. אבל וואלה אתה חייב להירגע.. אני לא יכול לעבוד בסביבה מלחיצה… בוא נעשה כך… הדרך לפנינו עוד ארוכה.. אתה נראה מאוד עייף.. לך לישון… וכשנתקרב ליעד אני יעיר אותך.. סבבה?" הרציני "צודק.. צריך להיות עירני… אני ישים את הראש לכמה דקות.. אבל אח"כ תעיר אותי" הסטלן "אין לך מה לדאוג.. סמוך עלי" עובר זמן פתאום הרציני מרגיש שהמטוס התנגש במשהו הוא פותח את העיניים ורואה שהמטוס התנגש בארמון פאר הוא שואל את הסטלן "מה זה? איפה אנחנו?" הסטלן "מה זה איפה אנחנו… בטהרן… לא היינו אמורים לטוס לשם?" הרציני "איזה טהרן… היינו אמורים לטוס לקהיר לפירמידות.. הכשלת את המשימה.. עם ישראל לא יסלח לך", הסטלן: "צודק.. עשיתי פדיחה.. הטעות עלי.." הסטלן שם לב שהשייח שעמד מולם ממש היה דומה לחמינאי, ובלי התמהמהות תפס אותו הדליק שידור חי ואמר לו "או שאתה אומר לחברים שלך שיפסיקו את המתקפה על ישראל או שאני מפוצץ את הארמון שלך ביחד איתך" חמינאי כחכח בגרונו והתחיל לנאום "ידידי תמשיכו את המתקפה נגד האויב הציוני… תמיד חלמתי להיות שהיד והנה הגיעה ההזדמנות.. אללה אגבר.." הסטלן אומר לו "בוא לא נמהר…תקשיב, מה מוחמד מציע לך בשמיים.. שבעים בתולות… מה עניין לעלות לשמים בשביל זה… אני אסדר לך את זה כאן בעולם הזה.. אביא לך שבעים בחורות לוהטות עם חיג'ב… סמוך עלי.." חמינאי חשב דקה ואמר "וואלה צודק הבחור, חבר'ה תפסיקו את ההתקפה" הסטלן והרציני יוצאים מהארמון, ופתאום שומעים פיצוץ חזק, הם מסתובבים אחורה ורואים שהארמון התפוצץ ע"י המטוס. הסטלן פונה לרציני ואומר "כולה סיגריה אחת".


תגובות (3)

סיפור מגניב

14/12/2021 18:28

נחמד!!

05/01/2022 20:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך