חייכנית
אין לי מושג מאיפה הבאתי את זה!!
אבל אני מקווה שהצלחתי לגרום לכם לחייך:)

מה הייעוד שלי?

חייכנית 27/07/2012 809 צפיות 5 תגובות
אין לי מושג מאיפה הבאתי את זה!!
אבל אני מקווה שהצלחתי לגרום לכם לחייך:)

"סליחה גברתי," אמר האיש שישב על יד הילדה שנחתי על פניה באוטובוס, "יש לך ריס." היא בדיוק הגיעה לתחנה שלה והתכוונה לרדת. "תודה!" היא קראה לו ויצאה מהאוטובוס. היא ליטפה את פניה עד אשר מצאה אותי – ריס בודד שנח לו על לחיה הימנית. היא החלה מתקדמת ליעדה לא לפני שביקשה משאלה והעיפה אותי הרחק. לפני שהתעופפתי הספקתי לשמוע את האישה שנתקלה בה שואלת "את באמת מאמינה שזה יתגשם?". הילדה הביטה בה במבוכה והשיבה "בטח שלא…. כבר מזמן שהפסקתי להאמין בזה… זה סתם מתוך הרגל…". התעופפתי עצוב, פוחד מהמחשבה שאף אחד לא מאמין בי יותר. לבסוף נתקעתי בעינו של זקן אחד. "אוי רבקה, את יכולה לעזור לי? נתקע לי משהו בעין" קרא לאשתו במהרה. אשתו הגיעה כעבור דקה ומצאה אותי די מהר. "אה שלוימה אל תדאג.. זה סתם ריס." סתם ריס? זה מה שאני? "סתם ריס?" שאל שלוימה בקול את מה שאני פחדתי להגיד (אם הייתי יכול לדבר). "אין דבר כזה סתם ריס רבקה… הריסים הם אלה שמגשימים את כל משאלות ליבנו." כך הועפתי על ידו של שלוימה מהחלון, לאחר שביקש משאלה עמוקה וככל הנראה מאוד חשובה. התרגשתי כל כך לדעת שלפחות נשאר עוד אחד שמאמין. זוהי גם הסיבה שהגעתי מיד לאחר מכן ל"שערי המשאלות". "שלום!" צווחה לה קסם – שומרת עולם התקווה. "הבאת איתך היום משאלה ששווה להגשים?" שאלה כמו מתוך הרגל. אך הצלחתי להפתיע אותה היום. "כן, תתפלאי. מצאתי סוף סוף מישהו שמאמין." כך סוף סוף הצלחתי להגשים משאלה. כנראה שלמרות הכל, מצאתי את הייעוד שלי.


תגובות (5)

זה מעביר איזשהו מסר.בדרך שלך.
אני ממש אהבתי את הדרך שכתבת את זה,
זה איכשהו חיבר אותי,וגרם לי לחייך:)
אנשים באמת שואלים – מה הייעוד שלי?בכל אופן,זה תשובה שקשה לגלות.
וגם אהבתי את נקודת המבט של הריס.חחחח,למרות שאני לא מאמינה שזה באמת מגשים משאלות(בלי להעליב,ריס)
חחח,כרגיל,הכתיבה שלך ממש מקסימה…
אני מחכה שתמשיכי לכתוב!
לוב יו.

29/07/2012 16:22

לילוש אני ממש שמחה שאהבת, ושהצלחתי לגרום לך לחייך:)
באמת קשה לגלות מה הייעוד שלנו, וכנראה שגם אף פעם לא נדע "מה אם..?"
חחח את לא מאמינה בריסים?? טוב אם להיות כנה אני גם לא הכי מאמינה אבל אני כן מבקשת משאלה… יכול להיות שיש בתוכי מקום שרוצה להאמין… מקום שנשארה בו קצת תמימות =]
תודה על המחמאות, אוהבת המון!

31/07/2012 07:09

הצלחת להעלות חיוך גדול על הפנים שלי ואני מניחה שגם על הפנים של כל מי שקרא את זה.
התמימות ששזורה בסיפור שלך מנקודת מבטו של הריס מקורית ויצירתית והמסר העומד מאחוריו מקסים =)
תמשיכי לכתוב וכל הכבוד!

01/08/2012 08:25

וואי, מאיפה הבאת את זה?! חח
מזכיר לי את פיטר פן: שצריך להאמין שאפשר לעוף בשביל להצליח:)

01/08/2012 08:40

תודה על התגובות!! אתן לא יודעות כמה אני שמחה שאהבתן!
נעמי, אני באמת ניסיתי להעביר פה סוג של תמימות, ואני שמחה שזה הצליח להגיע אלייך…
אלינור, את האמת שלא חשבתי על זה…. עכשיו כשאת אומרת את זה באמת יש דמיון:)
תודה רבה!!

01/08/2012 09:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך