The Girl Who Waited
זה ככל הנראה ימחק על ידי בעוד כמה זמן.
אבל הייתי חייבת לכתוב את זה איפשהו, רק כדי להוציא את זה החוצה, במקום על עצמי.
אני מצטערת.

מושבת לב ונהר הדם.

The Girl Who Waited 23/07/2013 783 צפיות 4 תגובות
זה ככל הנראה ימחק על ידי בעוד כמה זמן.
אבל הייתי חייבת לכתוב את זה איפשהו, רק כדי להוציא את זה החוצה, במקום על עצמי.
אני מצטערת.

על המושבה לב הממוקמת היישר מעל נהר הדם, הוטלה האחריות לטפל בנהר. את האחריות הזאת, הטילו פה אחד כל מושבות הגוף.
המשימה הפשוטה שלהם הייתה להוסיף אליו חומרים כאלה ואחרים, לדאוג שהוא יזרום כמו שצריך, אל כל המושבות האחרות.
תושבי מושבת הלב לא היו אחראים מספיק לזרוק את החומרים הרעילים והרגשות שלהם במקומות המיועדים להם, אז למושבת הכליות ניתן תפקיד המשטרה, והם סיננו את כל הרעלים שנזרקו ממושבת הלב אל תוך הנהר ודאגו להקמת סכר, בעורקים הראשיים, מתוכם יוצא הנהר אל שאר הגוף.

הרבה רגשות עברו בנהר מאז שהסכר נפרץ.
הבנאים הקטנים במושבת לב, שלמדו כיצד לבנות את הסכר, חזרו על הפעולה הזאת לאחר כל פעם שהנהר קצת הוצף.
עם בכל פעם שהם הוסיפו לבנות אותו, הסכר הפך לחלש יותר ורופף, הם לא הצליחו לבנות אותו חזק ואיתן כמו הסכר המקורי שהיה, אך כן הוסיפו להעמיס על הנהר.
הם בנו עוד סכרים, עטפו את הגוף כולו בחומות, ניסו למנוע מן הרגשות לצאת החוצה.
הם לא הצליחו לשמור על עצמם מלזרוק את הרגשות הרעים אל תוך נהר הדם.
וכשהיד החליטה לקחת את הלהב ולפרוץ את הסכרים בעצמה – רק אז, הבינו תושבי לב, למה הם גרמו.


תגובות (4)

למה יימחק?!!?
לדעתי יש פה דימוי מעולה לשברון לב, אך שהרגשות עוברים בנהר… והסכר זה המגן של הלב השבור..
יש פה כתיבה מעולה, מקווה שלא תמחקי כי זה ממש יפה [=

23/07/2013 12:04

זה בסדר. כתבת ממש יפה

23/07/2013 12:07

זה אולי ימחק כי קשה לי עם הקטע הזה יותר מידי ספיר, אבל תודה לך מקסימה.
והמעודדת, זה אחד הקטעים היותר חלשים שלי. קשה לכתוב עם דמעות בעיניים.

23/07/2013 13:21

זה מדהים ..
עשית לי צמרמורת, רואים שזה מכול הלב !
כן זה קטע קשה ..
אבל תשאירי אותו, את פורקת מהלב, יום יבוא ותיקראי את זה ותגידי,
פעם זה היה קשה לי.
תני לזה לחזק אותך, לא לשבור ♥

24/07/2013 04:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך