מותק

It is just too late 04/08/2015 806 צפיות 3 תגובות

"היי מותק." הוא צועק ומתקרב אליי, יש הרבה סוגים של אנשים בעולם, לכ אדם מחשבות ורצונות משלו, לכולם יש סיבות לעשות את מה שהם עושים, אך לא חשוב איך אתם מסתכלים על מעשיו, אין שום דבר שממש יכול להצדיק את כל מה שהוא עשה ועוד יעשה בעתיד, לא חשוב איזה סיפורים הוא מוכר לכם, הוא לעולם לא הבחור הטוב בהם.
אני לא יודעת למה הוא בא לפה, מעולם לא היה לי שום קשר לאנשים כמוהו, ואם לומר את האמת, אני גם לא רוצה.
"השמועה אומרת שאת מחפשת משהו." הוא אומר ומתישב מולי, משהו בקרבתו אליי העביר צמרמורת בגבי ואני צריכה לעצור את עצמי בשביל לא להרתע.
"ואני די בטוח שאני אוכל להשיג לך את מה שאת צריכה." הוא נשען מעט קרוב יותר אליי, אך אני רק מביטה בו, לא אומרת דבר, יודעת שהוא יוכל להשיג לי את כל מה שארצה, אבל אני לא בטוחה אם זה שווה את זה.
"אתה אפילו לא יודע מה אני צריכה." אני אומרת באדישות וכל-כך רוצה להתרחק ממנו, אך אני לא יכולה בגלל שהוא מסובב את אחת מקווצות השיער שלי.
ידעתי שאם אני צריכה משהו, הוא יכול להשיג את זה, זה לא חשוב מה אתה צריך.
אם אתה רוצה משהו שיעזור לך לעבור את המבחנים, יש לו את זה. רצית תעודת זהות מזוייפת, הוא יכול להשיג לך אחת. רצית משהו שיפגע בך? הוא היה עושה את זה בלי להניד עפעף.
"זה לא חושב מותק," הוא אומר ומושך את שם החיבה בצורה שגורמת לי רצון להקיא."אני יכול להשיג הכל." יש בו משהו מוזר, הוא נראה כמו בחור די נחמד, עד הרגע בו הוא פותח את פיו.
"אני די בטוחה שמה אני צריכה הוא לא חוקי." אני אומרת בניסיון לנפנף אותו, יש לי עקרונות ואני לא אשבור אותם רק בגלל שאני רוצה משהו, אני לא אשתמש בשירותיו של מישהו כמוהו.
"מותק, לא חשבתי שמישהי כמוך תהיה מעוניינת בדברים כאלו." הוא אומר בשעשוע בזמן שמבטו בוחן אותי מכף רגל ועד ראש, היה משהו במבט ההוא שגרם לי לרצות לקרצף את כל גופי בתקווה שזה יעזור לי לשכוח את המבט הזה.
"אתה לא יודע דבר עליי."


תגובות (3)

וואו זה מאוד יפה! השארת אותי במתח. אני רוצה לדעת מי הוא ומי היא, מה כל אחד מהם רוצה והאם היא תענה לבקשתו. את כותבת נפלא באופן סוחף! בהצלחה

04/08/2015 18:23

מהמם :)

04/08/2015 21:04

מלחיץ ויפה.
כתיבה איכותית ומסקרנת.

04/08/2015 23:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך