מחבואים

סיסי13531 13/03/2012 653 צפיות תגובה אחת

ככה הלכתי ביער לבד כאילו שהעצים רוצים למחוץ אותי………
ואיך הגעתי למצב שאני הולכת לבד ביער החשוך?
ביום שלישי רון מכיתה ו'1 הזמין את כל השכבה לקומזיץ שנערך בחצר של ביתו ביום חמישי.
רון היה ילד די עשיר יחסית לכל שאר הילדים, הוא גר בבית מאוד גדול והחצר שלו היתה פשוט ענקית!הבית שלו היה ממש קרוב ליער אחד.
אז הגעתי ביום חמישי והתחלנו לכיף שרנו ורקדנו רון הוצאי את הגיטה שלו והתחיל לנגן לנו כמה שירים מוכרים.
ואחרי זה השעה כבר היתה עשר ודן הציע שנשחק מחבואים ביער.
כל הילדים המקובלים הסכימו כמובן כי דן היה כמו מלך הכיתה.
אבל חלק התנגדו בתוקף.
אני נלחצתי וחשבתי לעצמי אוף למה תמיד המקובלים קובעים את הכול?
אני כמובן נכנעתי ללחץ החברתי ובחרתי להיות בין אלה שכן משחקים את המשחק.
בגלל שהינו די הרבה ילדים בחרו חמישה סופרים וכל השאר התחאבו סיכמנו שהסופרים סופרים עד 100.
ואני הלכתי והלכתי וכל מקום שרציתי להתחבא היה כבר תפוס והמשכתי ללכת והתרחקתי כבר מכל הילדים
ואז מצאתי פינת חמד להתחבא בא בתוך חור של עץ חלול ושם יכולתי לעמוד ואף אחד לא היה רואה אותי ואז עברה בערך רבע שעה, ככה אני חושבת, לא היה לי שעון…….
חשבתי כנראה התחבאתי מאוד טוב ואף אחד לא מצא אותי ואני צריכה ללכת בחזרה לבית של רון.
אז ניסית ללכת בחזרה ולא הצלחתי התבלבלתי ואני לא ידעתי איפה אני, וככה הגעתי למצב שאני הולכת לבד ביער במקום להיות עם כל הילדים.
התחלתי לצעוק בכל כוחי "הצילו" "מישהו שומע אותי?" אבל כנרא שבאמת אף אחד לא שמע אותי…….
והתחלתי לבכות מרוב יאוש, ידעתי שזאת אשמתי ושבכלל לא הייתי צריכה להשתתף במשחק הטיפשי הזה……..


תגובות (1)

תמשיכי :)

18/04/2012 06:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך