איך ? (:

מחזוריות מסתורית

07/02/2013 721 צפיות תגובה אחת
איך ? (:

אמרתי לו שאני לא מעוניין, אבל הוא התווכח והציעה לי אפילו הנחה של 30% הוא אמר שאני תמיד יצטרף את זה, מאיפה לי מתי אני ישתמש בזה, הרי זה פותחן, לא היה לי כוח לסרב כבר ושילמתי לו 10 שקל.
יום למחרת הלכתי לבר אחרי יום עבודה, הייתי גמור רציתי רק להשתכר, כשהתחלתי עם המשקה הראשון של המרטיני, חיכיתי מספיק זמן בשביל לראות עם זה עובד עליי, התאכזבתי לא השתכרתי, אבל לא התייאשתי רציתי פשוט להשתכר, לקחתי עוד שלושה שוטים של מרטיני, עדיין לא הרגשתי את המשקה, הלכתי לשירותים בשביל להשתין, לפתע אני שומע מהשירותים שנמצאים לידי בכי, אני ניגש לתא השני אני נוקש שלוש פעמים, הדלת זזה ויצאה משם אישה צעירה, היא בכתה בכי רב, היא אמרה שכל מה שהיא צריכה בחיים זה בית, חבר שיעמוד לצידה, לא יכולתי לפספס כזאת הזדמנות פז, אמרתי לה "בואי לביתי" הקמתי אותה ונסעתי במכונית, באמצע הנסיעה בעיר האוטו שלי התחיל להשתעל ולהוציא עשן בצורה מפחידה, יצאתי מהמכונית וראיתי שנתקענו מול רמזור, כנראה כן הייתי שיכור רק לא הייתי מודה, למזלי היינו קרובים לבית שלי, עלינו למעלה והכנתי לה מיטה והלכנו לישון.
בוקר למחרת אני עדיין מרגיש רע, לא החלפתי מכנסיים באתי לעבודה מגעיל מכוער לא מקולח או מסודר, ברגע שנכנסתי לבניין של העבודה שלי שמעתי בקריזה "ישיבת ועידה עכשיו!" הלכתי לחדר הישיבות עליתי במדרגות מיואש אפילו המעלית אומרת לי שאני שמן, כנראה עומדים לפטר אותי, כשנכנסתי הם אמרו שמשהו חסר במכונית החדשה שבנינו, לא היה לי כוח כבר ידעתי שההודעה השנייה שעומדת לעלות זה שיפתרו אותי, אז עמדתי על הכיסא ואמרתי "במקום שתפתרו אותי אני מתפטר !" הוצאתי את כל הדברים מהכיסים בכעס ושנייה לפני שעזבתי המנהל צעק "עצור!"
הוא לקח את הפותחן ואמר "זה הפותחן שאיש מכר לי לפני 5 שנים הוא אמר שאני יצטרך אותו מתישהו ובאותו יום הכרתי את אשתי ואת העבודה שלי, כי הפותחן היה החלק החסר לאותו פרויקט" המנהל הוציא מהכיס שלו פותחן וחיבק אותי.


תגובות (1)

יפה.. ^^

07/02/2013 04:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך