Muffich
מגעיל אותי רק לרשום את זה.

מילת נשים

Muffich 23/06/2014 1390 צפיות אין תגובות
מגעיל אותי רק לרשום את זה.

אם היית הולך באמצע הלילה במדבריות באפריקה, בשדות הסלעים המשוננים בהם אין דבר מלבד אבן ואבק היית שומע אותן, בהתחלה הן היו נשמעות לך כמו קריאות הבזים בשמיים בעת עונת חיזר, אך לא, ככל שתתקרב קולותיהן ישמעו לך כמו סערה בים, כמו עצים נופלים, כמו צווחות כאב.
אך הן לא צווחות כאב בעיניי, הן צרחות של אהדה כלפי הלידה מחדש, הן מצטלצלות באוזני ברכות כמו שמיכה קטנה ומלטפת של צלילים ואני מקבלת אותן, בחושך, על מחצלת האוהל, אני שוכבת וסופגת אותן לליבי.
וכל יום באות צרחות חדשות, וכל יום ניגר דם חדש ורטוב מן הסלעים שרתחו תחת השמש החמימה, וכל יום הנשרין חגים מעל בכדי לאכול את חוסר הטוהר של האישה כאשר מםרידים אותו מגופינו, 'מתנה לאלים,' הזקנות אומרות- ואלו שמתות, לא יכלו לקבל על עצמן להיות אישה אמיתית, הן נשים מתחזות, וכל אשר נותר זה להשאיר את גופן להיכוות על האבנים השחורות ולעורבים לנקר את עיניהן, ולתנים להתגנב וללעוס את קצות אצבעותיהן, ולילדים לחוג סביב גופן העירום ולירוק על שדיי המפלצת שלא הייתה טובה מספיק בכדי לקבל על עצמה טהרה.
בלילה מכסים את פי כדי שלא אצרח ובשמחה אני נקשרת לסלעים, אני מרגישה את ידי האישה הזקנה מפרידות בין רגלי, אני שומעת את רעש נחושת הסכין כאשר הוא נוגע בעורי, אני מרגישה את כל חטאי נפרדים מגופי כאש הסכין מחפשת לה משהו להאיז בו בין רגלי, ואני צורחת כשהדם מתגבר ונהרות כאב מכתימים את רגלי בחמימות, ואני מקווה, שאי שם באופק- יש מישהי אשר נהנת מצרחותי.
והשמש עולה ואני נותרת שם, עורי נשרף כשהסלעים נרתחים, והדם האיום ללא מפסיק, וגרוני לא לא חודל מלצרוח.
אלי, אלי,
האם איני טהורה מספיק כדי להישאר בחיים?
אלי, אלי,
הפסיק את התועבה, מילת נשים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך