לפרטים והזמנת עותק של הספר שלי [email protected]

מסעות שובבצר בכדור הארץ

26/03/2013 736 צפיות אין תגובות
לפרטים והזמנת עותק של הספר שלי [email protected]

שובבצר התרסק ברכות אל בין שיחי הבוגנוויליה שבכיכר המרכזית, והתרומם לאיטו. מסביב הכל היה בוהק. השמש הייתה קרובה מדי, הקולות היו חדים מדי, היו יותר מדי פרטים וצבעים בכל מקום. ראשו של שובבצר נהיה סחרחר עליו, והוא שב והתמוטט. הפעם לא ברכות…

שובבצר נשלח אל כוכב הלכת "ארץ" במטרה למצוא את פרח הנזיר משלוש הזרועות. אבל הוא הלך לאיבוד באלנבי, ולא הצליח למצוא אפילו את האוטובוס לכיוון הרכבת.
כשירד הלילה, שובבצר קיווה שהאור והצבעים המבלבלים ייעלמו. אבל הם רק התחלפו באורות קטנים ורבים יותר, וצבעים מנצנצים ובוהקים יותר.
שובבצר התגנב אל פינת רחוב אפלולית, ניסה, ללא הצלחה, להתעלם מהריח, ועצם את עיניו.

שובבצר התעורר בחירייה, כשאלפי ריחות וסירחונות שונים ומשונים מטרידים את אפו הרגיש, ואלפי פרטים קטנטנים מציקים לעיניו העייפות.
הוא רתם את כוחותיו האחרונים, קם על רגליו, והחל נודד ומתנודד על פניי הדיונות המצחינות.

חללית האם מצאה את שובבצר גוסס בתוך ערימת שאריות מזון של מקדונלס, לצד טוסטר מקולקל וחתול מת. היא אספה אותו, והשיבה אותו אל האפלולית הנעימה של כוכב Z42.

שובבצר פקח את עיניו לאחר שבוע, לא ראה כלום, וחייך בהקלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך