היי,
אז כיצד אתחיל? החלטתי לשוב למנהג המאפיין אותי, שהוא, כמובן, הסיפור הקצר המתווסף לפרק, לאחד מהסיפורים בהמשכים הנוכחים שלי, או לסיפור קצר נוסף- ובמקרה הטוב, לשניהם.
אז אתנצל על הכתיבה העצלנית והבלתי מספקת, אני לא ממש מרוכזת, וספק עייפה.. כך שהכתיבה התקשתה עליי בשלב זה, ועל כך אתנצל מראש.
כמו כן אתנצל על הרעיון הצולע וכו וכו.. על חוסר העריכה המובהק, ועל בזבוז זמנכם\ן..
אקווה כי תאהבו,
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה

מעיל

13/08/2013 1149 צפיות 15 תגובות
היי,
אז כיצד אתחיל? החלטתי לשוב למנהג המאפיין אותי, שהוא, כמובן, הסיפור הקצר המתווסף לפרק, לאחד מהסיפורים בהמשכים הנוכחים שלי, או לסיפור קצר נוסף- ובמקרה הטוב, לשניהם.
אז אתנצל על הכתיבה העצלנית והבלתי מספקת, אני לא ממש מרוכזת, וספק עייפה.. כך שהכתיבה התקשתה עליי בשלב זה, ועל כך אתנצל מראש.
כמו כן אתנצל על הרעיון הצולע וכו וכו.. על חוסר העריכה המובהק, ועל בזבוז זמנכם\ן..
אקווה כי תאהבו,
אשמח לתגובות, דעות, וכדומה

"אני עייפה.. כל כך.. עייפה.." לחשה ברוך תחת זרועו חרש, מסבה מבטה אל עבר צווארו המרחיק, סוקרת אחר מבנה גופו גבה הממדים, אחר כתפיו הרחבות מה, שריריו, להטו וכושר המנהיגות האופף לגופו ברוך לא נודע.
"אנחנו כבר נגיע.. כבר.." השיב, וקולו כמעט וכלחישה כבדה ושמימית, ולקולו מתלווה גוון צרידות חנוקה ובלתי נסבלת, רועדת, חסרת כל טעם או היגיון עצם אומצו והתחשבותו הבלתי פוסקים, עצם טוהר ליבו וגוננותו על קרוביו, עצם אדישותו בעת אותם מצבים להם התקשה לתפקד באופן ישיר.
"תבטיח לי.." הפצירה ולקולה גוון מבויש, מחייכת חיוך זעיר, מאולץ, משפילה מבטה אל עבר רגליה הצועדות לנוחיותן, נאנחת אנחת רווחה קולנית, מניחה לצמרמורות גופה להגביר קצבן הבלתי ניתן לעצירה, הבלתי נסבל.
הוא הנהן לראשו קלות, מחייך חיוך רחב, צחור, ישר שיניים, חיוך שובה המסמל כי הדרך המסתמנת כנגד עיניהם הינה הדרך הנכונה, הדרך המיועדת.
היא חייכה בשנית, נאנחת אנחת רווחה רכה ונושקת לכף ידו השרויה לחזייה ברפיון, מצטנפת למעילו העבה, החמים.
"תסתכלי.. אלי שלי.. תסתכלי איך רגלינו טובעות למעטפת השלג.. איך הן מטביעות חותמן בצורה מדהימה שכזו.." מלמל ברוך, לוטף לגבה בעדינותו הצורמת, משפיל מבטו אל עבר כפות רגליו השקועות למחצה למעטפת השלג שלאדמתו הרכה, אדמתו הבוצית והמלטפת בקרירותה השמימית.
"כן, אה? אילו טביעות גדולות הותרת מאחוריך.." השיבה, מחייכת חיוך זעיר ורך, חושקת שפתיה לכדיי חריץ זעיר, מניחה לנשיפות הבוקעות מבעדן לכדיי אדים צחורים, מניחה לשאיפות המזינות גופה ,זורמות לעורקיה להעניק מגעם הרך, הקטיפתי לחומה המתלהט.
הוא צחקק בהנאת מה, נושק למצחה ושב לצעידתו הכבדה והקולנית, מובילה אל עבר מקום מחסה קל להעביר לגופו אותו הלילה השומם, המעיק, להעביר לגופו בריקנותו לחמימות, אם לא לגופו- אז לכל הפחות ליקרה לנפשו.
והנה, חולפות להן הדקות כהרף עין, ויחד איתן השעות המקפיאות ועוצרות הנשימה, והנה כנגד עיניו הפקוחות לכדי חריץ זעיר עקב הסופה הרועמת מערה גדולה, כההת דפנות וקירות פה אחד, פעורה ועמוקה למראית העין. הוא חייך ,חיוכו מהול באושר ועליצות מה, מגביר הליכותיו בקצבן חרש, מניח כבדותן נעשית קלילה אף יותר.
"הגענו?" שאלה, מחייכת חיוך רחב ומוכר, מהול לבדיחות דעת, מניחה לזיק עליצות לחלוף למבטה הרך, סוקרת לפניו המתנוססות מעלה כנגד הגברת צעדיה הנחלשת.
הוא הרימה כבין זרועותיו השריריות, מחל בריצתו הזריזה והמאולצת עצם תשישותו ועייפותו, אותן התחושות הגוברות מרגע לרגע, המאיימות להותירו לקפוא תחת מסכת שלג קרה, אותן התחושות המאיימות למוטטו בעוד גופה לזרועותיו.
כעת כמחצית לרגלו הארוכה והשרירית טבועה למסכת השלג הקרה והמאיימת, כעת ריצתו מאטה זריזותה, כעת מכשול כבד ועבה ניצב כלפניו. אך לא, אין בין רצונותיו להפסיד. ולכן- לא יפסיד, גם אם לחמו ונפשו בכך.
הוא הניח גופה לאדמת המערה הגדולה והקעורה, בעלת אותה התחושה החמימה, אותו משב הרוח הקליל, מתנשף קצרות, מישיר מבטו אל עברה, מחייך חיוך מאולץ אך מעודד, רחב, אופטימי.
היא השיבה בחיוך קל, אוחזת לצדי לסתו ונושקת לשפתיו קלות, ונשיקתה כה רכה ולחה, ונשיקתה גוררת צחוקו האילם.
"ביי ביי אבא.." הוסיפה ואמרה, וקולה מהול למתיקותה התמידית, אותה המתיקות אשר לה צפה כל אותן השנים הקלות בהן שירת המדינה ביושר.
הוא הניף ידו לשלום, עושה פעמיו אל עבר פתח המערה הקעורה, נעלם יחד עם צעדיו, נעלם יחד עם הזמן החולף כהרף עין, דמותו וצלו מתקטנים ממאית אחת לאחרת, נעלמים.
"ביי.. אבא" מלמלה חלושות, מצטנפת למעילו העבה והחם, מנסה לספוג חום גופו ואף כמה שיותר, מנסה לספוג זכרו האחרון, הדומם.


תגובות (15)

אמרתי לך לשתוק -.- אמרתי לך להפסיק לדבר שטיות -.-
תקשיבי את כותבת מה100 ועם לא אפילו גרמת לי להתרגש
הכתיבה שלך סוחפת כול כך את גרמת לי להכנס ממש לתוך הסיפור
את פשוט מוכשרת נהנהתי ואהבתי מאוד מדרגת 5
^_^ ועם עוד פעם אחת את תגידי ככה עליך אני הדאג לזה שאת תקבלי נעל אולסטר בראש 0,0 אז כדי לך להירגע כי את כותבת מושלם
אוהבת שרית ^_^
בוקר מקסים

13/08/2013 21:57

אני דווקא תכננתי ללכת לקנות אז יסתדר לי חחחחחחחחחחחח
תודה רבה, בוקר נהדר שיהיה לך^^

13/08/2013 22:02

חחחחחחחחחחחחח XD

13/08/2013 22:05

חחחחחחחחחח אני רצינית.. רגע .. המידה שאת זורקת עליי ?

13/08/2013 22:10

36, חיחי כן יש לי מידה קטנה -.-
אז הרגל שלך תיכנס לשם ? XD
נע לא בטוח חח

13/08/2013 22:13

חחחחחחחח לא.. חבל..XD

13/08/2013 22:24

חחחחח XD
מה ני בנני נצחתי !!!! חיחיח ^_^

13/08/2013 22:27

כן.. *~* את במידה של אמא שלי חחח

13/08/2013 22:31

חחחח למה איזה מידה את ?
תיתפלאי אחותי יותר קטנה ממני והיא מידה 38 0: חח
אז לי יש ארון גדול עם נעלים ובמיוחד אולסטר כי אני מתה עליהם

13/08/2013 22:38

אני 39,40,41 חחחחח טוב נו אבא שלי 43
לי מנצלים את הנעליים ואז צורחים עליי שזה לא טוב שלוקח לי זמן למצוא אותן-.-
כן אולסטאר זה אחלה חח

13/08/2013 22:42

חחחחחחחחחח XD
טוב עכשיו אני יעסה לך פה ספר הנציקלופדיה -.- אבא שלי קורא לי ילדת ינציקלופדיה לצערי -.- טוב תקשיבי חיחי מצטערת על החפירות
דו"ח איגוד מוכרי הנעליים הארצי בארה"ב פרסם הבוקר חדשות רעות לחובבי הנעליים וכפות הרגליים הקטנות: מתברר שמידת הנעליים הממוצעת של אישה גדלה בשלושת העשורים האחרונים ביותר ממידה שלמה. כלומר, אם אמא שלכם נהגה לנעול נעליים במידה 39 בצעירותה, כנראה שהיום היא כבר מזמן החליפה את נעליה למידה 40-41.
הסיבה טמונה בתזונה
הגוף האנושי מתפתח ללא הרף, ומאחר והתזונה של תושבי חלקו המערבי של כדור הארץ השתפרה וגדלה, כך גם מידת הנעליים שלהם גדלה. בתחילת המאה העשרים מידת הנעליים הממוצעת של נשים הייתה בין 34 ל- 35, בתחילת שנות השישים גדלה המידה הממוצעת ל- 35-36, בסוף שנות השבעים כבר עמדה המידה הממוצעת על 38, והיום, כארבעים שנה אחרי, המידה הממוצעת אצל האישה האמריקאית עומדת כבר על 39-40.

"אנשים הופכים להיות גבוהים יותר וכבדים יותר", אומר ההיסטריון הרפואי וויליאם רוסטי, "אז זה ברור מאליו שהרגליים שלהם יגדלו בהתאם לכל שאר הפרופורציות בגוף". אך התופעה אינה מוגבלת לנשים אמריקאיות וגם המגזין הבריטי "דיילי מייל" דיווח לאחרונה כי מידת הנעליים הממוצעת של הבריטיות גדלה בשיעור גבוה במיוחד בשנים האחרונות בעיקר בגלל שינויים תזונתיים והשמנה מוגברת.
"לא היה זוג נעליים שלא החלפתי השנה"
גם הנשים הישראליות מצאו את עצמן מגדילות את מידת הנעליים במהלך השנים האחרונות וכעת המידה הממוצעת עומדת על 39. "בשנה האחרונה, כל פעם שאני הולכת לקנות נעליים אני קונה מידה 38, כי זאת המידה שיש לי מאז ומעולם", מספרת לנו יעל, חובבת נעליים מתל אביב, "אבל כל פעם מחדש אני מגיעה איתם הביתה, נועלת לכמה שעות ומבינה שזאת לא המידה שלי. לא היה זוג נעליים אחד שלא החלפתי השנה. כשראיתי את המחקר בנושא סוף סוף הבנתי שבאמת עומד הסבר הגיוני מאחורי זה".

13/08/2013 22:47

בקיצור אופסססססססס חפרתי סורי -.- אבא שלי צדק אני הנציקלופדיה
חח בעלי יסבול ממני עוד 0,0

13/08/2013 22:48

חחחחחחחחחחח נאא זה בסדר, דווקא מעניין, חשבתי שרק לי יש רגליים גדולות.. מסתבר אני ממוצעת ..
אבל אני לא כבדה-.- בכלל. חברות נמוכות ממני עשו לי שק קמח.. חח

13/08/2013 22:51

חחחחחח ^_^

13/08/2013 22:52

^~^

13/08/2013 22:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך